Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er vanskelig, men du kan jo forsøke å holde vekten, samtidig som du bygger muskler, og på den måten ender opp med mindre fett.

Selv har jeg gått ned de ønskede 8 kg nå, og satser på å bygge litt mens jeg holder vekten.

Kanskje det er lurest å gå ned først, og så begynne på SS. Og da kan jeg jo lese boka i mellomtiden :).

Driver du ikke med styrketrening nå mens du taper vekt ? Det ville jeg gjort for å bevare muskelmassen du har. Det er aldri feil å trene ved slanking, men ved lavt matinntak kan man ikke forvente større muskler eller særlig intens trening, men sterkere kan du bli.

Annonse

Jeg stusset også på dette i artikkelen. Jeg har fortsatt igjen 20 kg til matchvekt. Er det sånn at så lenge jeg ligger i kaloriunderskudd så er det håpløst å bli sterkere og få økt muskelmasse? Jeg kommer til å miste motivasjonen nokså fort uten noe som helst fremgang og det er lenge til all vekten er borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...