Effy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei! Jeg følger ikke pf og er ganske avhengig av frokosten min, men noen dager i uka trener jeg på morgenen og før frokost, for orker ikke trene med havregrøt og egg i magen! Men blir veeldig sulten under treningsøkta og føler jeg ikke har noe å gi på en måte! Ser en del som som følger pf tar bcaa og lurer på om jeg bør ta det og om det metter litt? Har de siste gangene tatt 25 g protein pulver og en redbull ca en halvtime før trening og noen ganger en banan også. Mitt spørsmål er vel egentlig hvordan jeg bør legge opp maten rundt morgentrening? trener intervall etterfulgt av styrketrening - blir ca en time -70min Frokosten min består av 40 gram havregryn kokt til grøt på vann og to egg.. What to do? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En proteinshake holder lenge om du får nok metthetstilfredstillelse av det, evt bland litt havregryn/olje i shaken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
New Life Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Frokost er en vanesak du kan gjøre noe med dersom du selv ønsker det, men som Therese sier; proteinshake/eggehvite/olje/havregryn holder metthetsfølelsen min LENGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nitrofuel + BCAA synes jeg er fint for trening på tom mage. Evt kan du bruke frukt og BCAA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effy Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva med den frokosten etter trening da? hvis jeg prøver bcaa før, bør jeg legge inn en shake sammen med frokosten de dagene jeg trener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.