Gå til innhold

peanøttsmør.. bra?


mimmi83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sluttet å kjøpe peanøttsmør fordi jeg spiser minst et halvt glass om gangen når jeg først har tatt en skje, og får skikkelig fæl mageknip av å gjøre det. Det sier kanskje seg selv at jeg elsker peanøttsmør og gjerne spiser det med skje. Men jeg tar det mer enn gjerne på banan, eple, riskaker og i lomper eller en kombinasjon av flere av disse (med nugatti eller annet sjokopålegg er det 10x diggere også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har denne, bl.a. på Meny:

[ATTACH=full]54630[/ATTACH]

Åh, så altfor godt, spesielt oppå riskaker synes jeg! :) og en kilde til sunt fett. Men, som nevnt ovenfor her er peanøttsmøret ekstremt kaloritett. Jeg kan faktisk ikke ha det for ofte i hus, da det utfordrer selvdisiplinen min for mye :unsure: Får alltid en cravings til å spise opp hele glasset på en gang :oops::roflmao:

Mmmmm :) Bruker det i bunnen på sjokoladekaken min :D YUM :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...