Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleier å kjøpe ristede, usaltede peanøtter som jeg slenger i blenderen og lar den gå til det blir flytende. Peanøttene pleier å koste 15,- for en pose på 270 gram, så blir ganske mye billigere enn om man skal kjøpe økologisk peanøttsmør.

Jeg har sluttet å kjøpe peanøttsmør fordi jeg spiser minst et halvt glass om gangen når jeg først har tatt en skje, og får skikkelig fæl mageknip av å gjøre det. Det sier kanskje seg selv at jeg elsker peanøttsmør og gjerne spiser det med skje. Men jeg tar det mer enn gjerne på banan, eple, riskaker og i lomper eller en kombinasjon av flere av disse (med nugatti eller annet sjokopålegg er det 10x diggere også).

De har denne, bl.a. på Meny:

[ATTACH=full]54630[/ATTACH]

Åh, så altfor godt, spesielt oppå riskaker synes jeg! :) og en kilde til sunt fett. Men, som nevnt ovenfor her er peanøttsmøret ekstremt kaloritett. Jeg kan faktisk ikke ha det for ofte i hus, da det utfordrer selvdisiplinen min for mye :unsure: Får alltid en cravings til å spise opp hele glasset på en gang :oops::roflmao:

Mmmmm :) Bruker det i bunnen på sjokoladekaken min :D YUM :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...