Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Treningsprogrammet ditt må jeg innrømme er det verste jeg har sett :D

Kroppen består av flere muskelgrupper (bein blandt annet) i tillegg til at repetisjonsantallet er litt for drøyt.

Hold deg til baseøvelser og tren hele kroppen, i tillegg vil jeg anbefale deg å ta råd fra en PT/veileder ang teknikk

Når det gjelder kostholdet ditt burde du få inn mer protein fra kjøtt/fisk til hvert måltid samt redusere litt på fett og karbohydratene

• 2 måneder senere...

Tror du har misforstått litt når det gjelder kosthold og styrketrening. Som Therese sier så er det meningen å trene hele kroppen, ikke stå hjemme og jokke på en bicepscurl og ta noen pushups.

Sorry, men symmetrien på kroppen din er forferdelig..

Start med å følge folk her inne på forumet, se hvilken øvelser de gjør og finn deg et treningsprogram.

Skal du bli sterk må du lære deg å spise skikkelig. Du har jo utelukket det viktigste i kostholdet ditt: proteiner :-)

Annonse

Ja, skjønte at det at det treningsprogrammet jeg gjorde før var veldig feil og også deler av kostholdet.

var nettopp derfor jeg begynte med dette treningsprogrammet av robert eilertsen:Enkel og effektiv hjemmetrening - Fitnessbloggen for 2måneder siden, er ikke det ganske bra?

Har også endret kostholdet siden det første innlegget, spiser mellom 150 - 180g protein hver dag og begynt med blant annet whey 100% proteinpulver.

Slik gikk treningen igår:

Bulgarske utfall med manual

13,5kg x 10

13,5kg x 10

13,5kg x 10

Lårcurl med manual

24,5kg x 10

24,5kg x 10

Tåhev med manual

24,5kg x 10

24,5kg x 10

Pull ups

x 4

x 2

x 1

Bent-over rows

24,5kg x 9

24,5kg x 10

Dips

x 8

x 8

x 8

Push-ups med bein hevet ca. 40cm

x 15

x 15

Arnoldpress

12,5kg x 8

12,5kg x 6

12,5kg x 5

Planke på ball (makstid)

1:42 min

1:21 min

Sideplanke

x 12

x 12

Og kostholdet ser ca. slik ut:

post-16295-14440901639204_thumb.jpeg

post-16295-14440901638793_thumb.jpeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...