Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får taki tyngre , men vet ikke hvor :p vi har 75 på gymmet, men ikke noe i mellom 60 til 75. tenkte på 65 og 70 hantler

Det kan jo være at Studioet du går til har fått noe spesiallaget.

Ta å hør med de hvor de kjøpte de. for jeg finner ikke noe på google :S

De fleste skaffer om de ikkje har...

Feks:

http://www.kappi.no

Sportsmaster - Treningsutstyr av høy kvalitet til markedets beste priser

Gym2000 treningssenter | Utvikler, produserer og har agentur på det meste du trenger for det komplette treningsrom!

Beste/billigeste er å få noen til å lage noen :) Det skal eg nå... Største på gymmet mitt er 50kg, så lager til noen som har "grunnvekt" på 52,5kg, men kan legge på spesiallagde vektskiver (som da har samme diametern som manualene), og kan bygge på de helt opp til 80kg per stykk... Prisen var betraklig mye bedre enn om eg skulle kjøpt noen.. Selv om at de kommer på rundt 2700kr i stålpris da.

Annonse

Det kan jo være at Studioet du går til har fått noe spesiallaget.

Ta å hør med de hvor de kjøpte de. for jeg finner ikke noe på google :S

Du må lære deg å bruke google/å søke opp ting hehe.. Tok meg 5min å finne manualer helt opp til 70-80kg.. :) ^^

De fleste skaffer om de ikkje har...

Feks:

http://www.kappi.no

Sportsmaster - Treningsutstyr av høy kvalitet til markedets beste priser

Gym2000 treningssenter | Utvikler, produserer og har agentur på det meste du trenger for det komplette treningsrom!

Beste/billigeste er å få noen til å lage noen :) Det skal eg nå... Største på gymmet mitt er 50kg, så lager til noen som har "grunnvekt" på 52,5kg, men kan legge på spesiallagde vektskiver (som da har samme diametern som manualene), og kan bygge på de helt opp til 80kg per stykk... Prisen var betraklig mye bedre enn om eg skulle kjøpt noen.. Selv om at de kommer på rundt 2700kr i stålpris da.

* York og Eleiko har, og begge de merkene blir selgt hos kappi ihvertfall.

gi link til de 70-80 da? finner ikke selv jeg ;)

Eleiko opp til 60kg Eleiko Vulcano Disc Dumbells

Powerblock har opp til 80kg, litt rart design.. Sånne justerbare.. Ikkje satt meg skikkelig inn i hvordan de funker: Welcome to PowerBlock - The Worlds Best Dumbbell Products for Home Use

Ikke hørt om detta merket, men 80kgs.. Dumbbells | 175 lb Pro Style - Dumbbell

Ironmaster, justerbare det og, opp til 75kg Ironmaster - Strength Multiplied

York, opp til 65kg York Fitness: Weights Bars & Storage > Fixed Dumbells & Barbells > York Pro Medial Dumbells

++ finner fleire..

Beste er nok å få noen lagd, er ihvertfall det billigeste.. (Skal som sagt det selv).

Eventuelt få spesiallagd stenger og låser, og kjøpe inn 5kgs vekter og bygge utover noen store manualer..

Annonse

Men så tenkte jeg jo på at Bjørn vil vel ikke at frakten skal være så dyr.

Det å bestille ifra utlandet kan bli virkelig dyrt hvis de ikke har fri frakt for enkelte kjøp. :)

Du finner de i utlandet, og finner norske forhandlere av samme merket, finito.. :)

Samt trenger ikkje å bli så dyrt i frakt... ;) Bestille plass på en palle eller noe fra statene det, som skal på båt. Trenger ikkje å være så dyrt..

eleikoshop.se (eller du kan kjøpe gjennom den mye dyrere nordicfitness pro, eleiko-dealer i norge) har manualer opp til 76,5 kg.

reis til sverige og hent der. det har jeg gjort. har litt lyst på en slik 76,5 kg manual å trene kroc rows med, men jeg kommer trolig til å bruke løse vekter på justerbar manualstang i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...