Gå til innhold

Olympisk vektløfting


Assie

Anbefalte innlegg

Har prøvd litt, men failer jo totalt. Ellers hadde jeg ikke etterlyst noen som kan lære det bort. Pleier og kunne lære meg ting greit selv men Snatch er vel den jeg sliter mest med.. mange faktorer til at jeg ikke gleier det blandt annet ikke fleksibel nok i rygg osv, så har mye og jobbe med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrik Gyllensten på Elixia Sjølyst (Oslo) holder aktivt på med vektløfting og kan lære deg MYE ang teknikk i rykk og støt, dersom du er i Oslo en gang tar han seg sikkert tid til en turnus time med deg. (Tipper du ikke har brukt dem...) Hans mål er Norgesrekord i sin vektklasse, så ambisjonene er på plass!

Bruker hans program selv og har fått god fremgang i både rykk og støt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik Gyllensten på Elixia Sjølyst (Oslo) holder aktivt på med vektløfting og kan lære deg MYE ang teknikk i rykk og støt, dersom du er i Oslo en gang tar han seg sikkert tid til en turnus time med deg. (Tipper du ikke har brukt dem...) Hans mål er Norgesrekord i sin vektklasse, så ambisjonene er på plass!

Bruker hans program selv og har fått god fremgang i både rykk og støt!

Notert, takker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke god i vektløfting uten å trene med noen som kan det. Bevegelsene er såpass komplekse og krever så mye av kroppen at det er svært vanskelig å få til selv, ja.

Generelt enig. Men så har du også sånne som han Clarence Kenendy fra Irland. (siten hans http://weightliftingfix.com/). Han er selvlært. Dvs selvlært de 2 første årene om jeg husker rett (løfta 4 år). Løfta mye før han begynte virkelig seriøst. Internett er helt sinnsykt om interesse er der og man finner rett material og forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ja, rykk og støt. Merkelig svar fra dem forresten, men ingen av dem trener der nå.

nei vet, men de har jo trena der i flere år så regna med de visste det. Anyhow er jo bare supert det! Trena mye bryting ved siden av der dere trener så da får jeg bare komme innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...