Gå til innhold

Anbefalte måltidserstattere?


Kimae

Anbefalte innlegg

Bruker å drikke måltidserstatter mellom lunsj og trening og er snart tom for TN Meal Tech, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe mer, eller om jeg skulle gå for denne som er på tilbud heller:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/meal-pro-regular-1-kg

Noen som har erfaringer eller innspill?

Eventuelt om jeg burde gå for noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg er på jobb, og vil ha noe kjapt, enkelt og tilgjengelig, som har masse bra næringstoffer og mineraler og shit...

Som proteinshake og frukt ;) Måltidserstattere synes jeg personlig bare brukes om det virkelig er nødvendig, og det er like eltt å blande en proteinshake og spise et eple som å spise en måltidserstatter. Du trenger ikke å bruke penger unødvendig, og du bruker ikke lange tiden på å hive i deg noe ordentlig mat heller. Men det er naturligvis helt opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

En grunn:

Jeg reagerer på diverse typer mat og skal på en lengre reise til utlandet. Er det noen som har gode forslag og gjerne på de som eksisterer i porsjonsposer

Finnes veldig mange barer du kunne gått for, men jeg vet ikke om så mange måltidserstattere i form av pulver som du ikke bare får i sånne store dunker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...