Gå til innhold

"Studentvennlig" PT/Coach?


sjokkoninja

Anbefalte innlegg

Med det så mener jeg om noen vet om noen å anbefale, eller er det noen her inne som er PT-er/Coacher, som ikke er like dyre som f. eks. Børge? For en student så er 9000,- (12 ukers period) en del penger.

Har selvsagt forståelse for at det krever mye tid, energi, arbeid bak et sånt opplegg. Men finnes det noen rimeligere alternativer der ute, som er verdt å bruke pengene på? Eller er det rett og slett bare å spare opp og leve på tunfisk, first price loff og vann de neste mnd?

Evt. Noen som tar "studentpris"? (DET var en idé, til dere PT-er der ute som bare opererer med én pris)

For alt jeg vet, så kan det sitte noen PT-er/coacher/utøvere som har skikkelig peiling på dette forumet og gjøre det for en billigere penge.. Så worth a try!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du kunne jo brukt Kjetil Åmdal :p Han er vel ikke noe PT, men han kunne hjulpet deg og samtidig laget en liten artikkelserie av det :) win-win?

Det er selvsagt win-win. så spørs det hvordan unge Kjetil Åmdal stiller seg i forhold til det da :huh:

Takk for call-out, Håvard. :p

Unge Kjetil har kanskje mulighet til å hjelpe deg til en hyggelig pris, litt avhengig av hva du er ute etter. Send meg en PM med litt info om mål og den slags, så skal vi se!

(Jeg kan dessverre ikke ta på meg å gjøre det i bytte mot artikkelmateriale, ettersom jeg er litt avhengig av økonomisk kompensasjon for å dedikere såpass mye tid til noe; med masterstudier har jeg knapt tid til å skrive noe i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...