Gå til innhold

Nickelback - like dårlige som folk skal ha det til?


Peter M.

Anbefalte innlegg

De har blitt buet av scenen, de har blitt anklagd for å stjele rytmer og deler av tekster, mange mener også at tekstene deres ikke gir mening. Det har rett og slett fått all slags drit slengt mot seg. Men hva mener du? Er det et brukbart band?:cautious:

Personlig, så mener jeg nei. Noen sanger kan være bra, men det er bare et eller annet ved dem jeg ikke helt liker. Det som står over her er sikkert relevante faktorer, uten at jeg er helt klar over det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!

Når vokalisten må gå ut å forsvare alt hatet de får og si ting som: " De som hater oss ser oss aldri live, og Nickleback er en annen opplevelse live, så de går glipp av noe" Sier litt om hvor tafatte de er.

Blir litt for tragisk ja. Men han er utrolig sta, det skal han ha! Bruker den samme unskyldningen omtrent hver gang han blir spurt om hva årsaken til at de kan ha så mangen 'haters' er :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smak og behag det vet du! Hadde du klart og hørt på dem den dag idag også, eller har musikksmaken endret deg en del siden den tid?:D

Musikksmaken har nok endret seg, men kjenner jo at jeg kan bli litt glad når jeg hører enkelte låter. Ah, those memories, bwaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dem har noen greie låter, finnes mye verre for å si det sånn. Men tror det er veldig lignende hatet mot Justin Bieber, gruppementalitet, de har bare blitt hatet, enkelt å greit.

Må si meg enig der. Kan jo like greit være hatet ifra de rundt meg som har hatt sin effekt på mitt syn på Nickelback.

Justin Bieber hatet har jeg greidd å styrt unna. Har liksom aldri skjønt meg på det. Greit nok jeg misliker musikken hans sterkt, men det har jo ingenting med han som person å gjøre, noe som tusentals av folk på internet tydeligvis er uenig i:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg bryr meg verken om kritikken de har fått eller noe som helst.:huh:

For meg er de et hvilket som helst band, de spiller musikk som går på radio, og om de spiller ok live eller ikke, eller spiller live eller ikke bryr meg lite. For jeg er ikke der til å høre på.

VOTE: Likegyldig. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...