Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det enkle er ofte det beste: jeg fryser bananskiver slik at jeg alltid har det i fryseren. Så når jeg vil ha is, moser jeg bananskivene i stavmikseren sammen med 1-2 ts rå kakao og litt sukrin :) Trenger jeg protein i tillegg putter jeg oppi sjokoladeprotein. Denne isen smaker som softis, og er minst like god :)

Ellers er jo funlightis alltid godt :)

Det enkle er ofte det beste: jeg fryser bananskiver slik at jeg alltid har det i fryseren. Så når jeg vil ha is, moser jeg bananskivene i stavmikseren sammen med 1-2 ts rå kakao og litt sukrin :) Trenger jeg protein i tillegg putter jeg oppi sjokoladeprotein. Denne isen smaker som softis, og er minst like god :)

Oi for ett tips, skal prøves. Banan ass!

Men jeg har heller skikkelig Gøy istedenfor funlight.....

Signerer denne! Lager det hele tiden. Noe spennende topping i tillegg, og Yum!

Min Ben & Jerry chunky monkey-elskende kjæreste spiser gjerne denne varianten. Særlig med ristede valnøtter, saus og sunne sjokoladebiter på! Det blir selvsagt aldri heeelt det samme, men hvis du eksperimenterer kan det bli pretty damn close... ;)

Personlig liker jeg snickers-smaken best som topping! Salte peanøtter/ peanøttmel el PB2, kalorilett fudge-smak og sjokolade. ^_^

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...