Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Står vekten stødig på gulvet? Skjevt eller mykt underlag påvirker målingene betydelig. Du har et absurd høyt vekttap. Ti kilo på en uke tilsvarer 70-80 000 kcal i minus...

Les igjennom alle postene på tråden. Det har gått to uker. Jeg lagde tråden litt sent.

Og ja den står stødig på hardt underlag

Fortsetter under...

Jeg har ikke søliaki men allergi. Har en total intolleranse for alle hvete sorter og stivelser og hvete proteiner. Men jeg spiste tidligere veldig mye glutenfritt brød, og veldig fet mat. Jeg har vendet på maten min så og si helt.

som regel spiser jeg:

Frokost :

2x-4xStekte egg (Hviten og plommen) med 70gram kokt skinke og en liten dæsj strø-ost

Mellom-måltid :

Protein shake (Med melk)

og eller skyr

Etter trening:

Proteinshake(Med melk)

Middag :

Minimum 200 g kjøtt, Kylling, svin eller annet som inneholder lite fett

200-400g Salat

Mellom-måltid:

Skyr 175g Sammensvarer 14 g karbohydrater og 17.5 g proteiner (130KCAL)

Kveldsmat:

En brødskive eller 2-3 knekkebrød med

Makrell i tomat eller ost og bringerbær syltetøy

Igjennom hele dagen prøver jeg å drikke minst 3 L vann utenom trening

Brus og juice har blitt ett total forbud. Eneste gangen jeg tillater meg noen form for brus er energidrikk eller appelsinjuice

Tilskudd :

Proteinshake 2x om dagen med melk (300 ml) 3 scoops protein pulver whey-80

Omega-3 tabletter 1g per 3x om dagen

Sanosol (Multi-vitmani) 1ss på morgenen

Trenings øktene mine er ganske tunge og jeg avslutter alltid med 800m-1000m svømming etter vær trening samt 500 m roing til 1000m roing

Rettelse: 10kg fett-tap tilsvarer 70-80 000 kcal i underskudd. ;)

Har du og jeg en forskjellig forståelse av minus? Snakker selvfølgelig kaloribalanse, ellers gir det jo ingen mening ;)

Her har dere begge så og si hva jeg har fått i meg de siste 2 ukene

Og hvor mye jeg bruker so to speak. Er ganske aktiv etter trening også

Annonse

Startet dagen i dag med 3 egg litt ost og 4 skiver hamburgerrygg og en proteinshake. Det er godt å stå opp tidlig :)

Tok mål i går kveld på en annen vekt enn den jeg bruker. Veide inn på 86 kg etter jeg hadde spist og drukket ett glass vann. Kjenner at kroppen er mye lettere og det er en fortryllende følelse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...