Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en artikkel om søtstoffer som ble publisert i dag, og i den forbindelse lurer jeg på hva folk på forumet mener om kunstig søtning vs sukker. Hva velger du og hvorfor?

Søtstoffer | Frisk og Funksjonell

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12483-diskusjon-om-kunstige-s%C3%B8tstoffer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skal drikke brus så er det pepsi max, av den enkle grunn at det er noe jeg liker å drikke eventuelt mellom måltider eller til måltider og jeg ikke vil ha ekstra tilførsel av noe makro stoff. I tillegg er jeg helt overrasket over besetningen i forhold til å være så utrolig anti-søtningsstoff når det ikke foreligger noen klar evidens for at det er grunn til det.

Dette her går opp i nivået med myten om rødt kjøtt, morgenkardio, sparebluss og mettet fett.

Generelt forstår jeg ingen som er "lav" noe eller "høy" noe da det i 90 % + av tilfellene er mellomveien som er korrekt.

Setter utrolig pris på at du tar deg tid til å skrive om slike emner, Vegard! Du er høyt verdsatt og respektert hos meg iallefall.

a56.png

:cool:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...