Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så det er forstått: jeg jobber ikke mot dere, men vil gjerne formidle at jeg er veldig fornøyd etter skifte, mer enn fornøyd!

Bra det.:thumbsup:

Du bare sa så mye rart, og gikk senere over på poesi :p derfor du får litt pes. men hey, det som funker for deg, osv.

(ja, jeg har litt dårlig samvittighet pga vegan jokes :unsure:)

Nyt en salat, magen blir flat, osv.

Fortsetter under...

Legg dette på minne til neste gang du går opp 1,5kg og ikke skjønner noe og blir stressa ;)

Det er den store helheten over tid som teller, og så lenge pila går nedover så gjør det ikke noe at det er litt små variasjoner opp og ned på veien ;)

Vet,er bare veldig vanskelig til tider:P Men skal huske på det;)

Jeg gikk ned fra 90 til 70kg på ett halvt år da jeg kuttet ut kjøtt og meieri....bare for å dele min erfaring...så har det stabilitert seg på mellom 75-80 i senere tid...

og obs obs: følg nøye med hva slags fett du tar inn......

Hva ligger din bmi på nå?

Gikk ned 40 kg for tre år siden og det blir vel like mye denne gangen(to svangerskap) så jeg vet hvordan,og det er ikke spesielt mye annet enn litt mer proteiner og kutting av en del kcal...trur ikke jeg går ned mer av å spise mindre av noe mattyper egentlig med mindre jeg er allergisk el noe:P

men jeg er veldig utolmodig/frustrert når fremgange stopper litt,vil gjerne gå ned minst en kg i uka liksom,så takler dette svært dårlig,men nå vet jeg det til neste gang det skjer;) Min bmi driter jeg i,har ikke tro på bmi som en pekepinn på å måle;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...