Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, hvor finner man billigste kylling fillet? funnet nå bare på Kiwi som selger 2kg kylling fillet (First Price) for 160 kr

Noen som vet om enda billigere, hadde være hjertlig :)

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Skrevet
Hei hei, hvor finner man billigste kylling fillet? funnet nå bare på Kiwi som selger 2kg kylling fillet (First Price) for 160 kr

Billigere: 2kg kyllingfilet (merke farmen) rimi 115kr

Skrevet

hvilken kiwi er det? på bjølsen koster den 122 kr

Skrevet
Det var 120 kr før moms rabatten på Kiwi. så ble det 150 - 160 da den ble tasta inn i kassa

Whaaaat? Nekter å tro at jeg har blitt lurt i 5 mnd nå :D Mener å huske at når jeg sjekket kviteringen så var prisen for 2kg FP kylling - 139kr

Annonse

Gjest Ukjent666
Skrevet
Where?

Koster 129 for 2kg FP her i Tromsø.

FP=

Jeg betaler nå ihvertfall 115kr for 2kg kyllingfilet i f.eks sogndal og bergen.. Men så ICA hadde samme men til 163kr....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...