Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mye av det er nok hud som du ikke blir kvitt uten operasjon, men du vil uten tvil komme noe lenger ned. Bare stå på, du har vært uuutrolig flink allerede. Ikke gi deg!

begynner å lure på det jeg å. Men er inne i ett opplegg på sykehuset,så håper å få operasjon for huden. Men vet jeg må mer ned først. Takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9658-hva-n%C3%A5/page/2/#findComment-359414
Del på andre sider

Fortsetter under...

:eek:! haha.. neida, men har du forsøkt Cottage cheese med fun light?? Det er grisegodt! Med bær oppi der så har du ett kjempegodt og sunt måltid:) Lov meg at du prøver! Jeg fikset heller ikke CC før, men utrolig hva smaktilsetning kan gjøre. er det klumpene du ikke liker så kan du kjøre dte i stavmikser ELLER bruke mager kesam istedenfor:) Ett annet tips er å bruke det i baking:) Lag pannekaker at mandelmel, cottage cheese, egg, proteinpulver.

Andre smaktilsetninger du kan forsøke er: vaniljeessens, nuggatti eller sjokadepålegg( 1 ss) , kanel og sukrin, syltetøy uten tilsatt sukker(1 ss), mose bær oppi eller hvis du skal spise salat, kan du blande boksen med noen ss dressing(valgfri smak som du liker som inneholder lite karbo per 100g) også bare heller du det oppi salataen- da får du masse ekstra protein i salataen som metter og smaker godt:)

God oppskrift på lefser av egg:

1 egg

2 hvitter

8ts fiberhusk

6 ss mager kesam

Bland sammen og la svelle i fem minutter, smøres utover en smurt langpanne/pizzabakepapir og stek på 150 grader i ca 10 min:) Kutt opp med pizzaskjærer i fire biter og bruk som lefser med masse godt pålegg og grønt i:) Kjempefin som alternativ til brød og knekkebrød:)

Knekkebrød kan du jo også bake selv av frø og mandelmel f.eks. hvis du heller liker at det knaser litt;)

Kardio forbrenner ja, men om du skal ned i fett er det beste å trene styrketrening, da vil du merke at kroppen din former seg på en annen måte, og selv om du står stille på vekten vil kroppen se mer fit ut etterhvert. Muskler tar mindre plass i kroppen enn fett- dvs . du kan ha gått ned i fett, opp i muskler uten at det synes på vekta:) Og hvis du ikke ser fremgang vil jeg iallefall anbefale deg noen uker med hovedsakelig styrketrening 3 ganger i uken og kutte knekkebrød og nutrilett til fordel for det over- da bør du se resultater:)

Drikk mye også:)

og du bør kanskje be legen ta blodprøver før du begynner på jern og evt. tilskudd. så du ikke gjør vondt verre:)

Og igjen: du har jo jobbet kjempebra hittil!

Takk! Gode tips det der! Må prøve meg frem tror jeg. Tusen takk for at du tar deg tid til å svare!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9658-hva-n%C3%A5/page/2/#findComment-359415
Del på andre sider

Så flink du har vært! Du kan fint gå på et treningssenter altså. Folk i alle størrelser der. :) Jeg begynte ikke rett på frivektene, for å si det sånn, men luska rundt i kulissene en stund. Holdt meg til det som jeg kunne og som var trygt, også utvida jeg etterhvert. De fleste senter har vel veilednings-/PT-time ved innmelding? Da kan du jo be om hjelp til teknikk i fx knebøy og markløft om du har lyst til å ha de øvelsene med i programmet ditt. Og få vist hvordan mølla funker fx, Da har du tre ting du er trygg på med en gang.

Jeg er i gang med Starting Strength-programmet nå, og det er utrolig deilig å trene på denne måten - selv om jeg ikke er en smal liten frøken som ser elegant ut når jeg står i knebøyracket.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9658-hva-n%C3%A5/page/2/#findComment-359482
Del på andre sider

Så flink du har vært! Du kan fint gå på et treningssenter altså. Folk i alle størrelser der. :) Jeg begynte ikke rett på frivektene, for å si det sånn, men luska rundt i kulissene en stund. Holdt meg til det som jeg kunne og som var trygt, også utvida jeg etterhvert. De fleste senter har vel veilednings-/PT-time ved innmelding? Da kan du jo be om hjelp til teknikk i fx knebøy og markløft om du har lyst til å ha de øvelsene med i programmet ditt. Og få vist hvordan mølla funker fx, Da har du tre ting du er trygg på med en gang.

Jeg er i gang med Starting Strength-programmet nå, og det er utrolig deilig å trene på denne måten - selv om jeg ikke er en smal liten frøken som ser elegant ut når jeg står i knebøyracket.

Takk.

Joda, på sikt vurderer jeg det. Men nå er det uaktuelt føler jeg. Er ett stykke unna å, så jeg er redd for den dørstokkmila gitt..nå våkner jeg og trener omtrent i pysjen eller trener like før jeg legger meg. SÅ det er enklere. Liker ikke å trene i hele tatt, så må ha det enkelt..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9658-hva-n%C3%A5/page/2/#findComment-360694
Del på andre sider

Takk.

Joda, på sikt vurderer jeg det. Men nå er det uaktuelt føler jeg. Er ett stykke unna å, så jeg er redd for den dørstokkmila gitt..nå våkner jeg og trener omtrent i pysjen eller trener like før jeg legger meg. SÅ det er enklere. Liker ikke å trene i hele tatt, så må ha det enkelt..

Lover deg at trening blir 100 ganger mer lystbetont og motiverende når du begynner med et bra fullkroppsprogram som du trener 3 ganger i uken på et treningssenter, hvor du logger hver økt og klarer å øke i både antall vekter og repetisjoner fra gang til gang.

Jeg synes ihvertfall det er kjempe gøy å se at jeg løfter en vekt jeg aaaaaldri hadde klart for bare noen uker siden. :thumbsup:

Oooog når det i tillegg vises ved at du går ned i cm fra uke til uke, så får man et giv og ønske om å fortsette og gjøre det enda bedre. :D Det verste er alltids å begynne.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9658-hva-n%C3%A5/page/2/#findComment-360980
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...