Gå til innhold

lyst til å hjelpe en overvektig kar med null peiling?


Hegern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Tenkte å blåse litt liv i denne igjen, etter en lengre tids opphold uten trening pga av skade og andre ting er jeg tilbake igjen. Holdt på noen uker og la inn noe nytt på loggen. Godt å være igang igjen. Dietten går på å spise sunt og variert, redusere sukker inntaket. Holde meg unna flytende karbo. De fungerer veldig godt og satser heller på en diett hvor jeg trives og føler meg vel med. Det tror jeg personlig vil få mer utbytte av. Vekten har gått nedover og oppover, men har blitt noe smalere på kroppen og noe større andre steder. Dermed tenker jeg at jeg kjører et godt løp her.

Jeg kjører 5x5 slikt som jeg gjorde tidligere ettersom jeg følte det fungerte godt for meg. Samtidig etter å ha lest mye og pratet med mange erfarne mennesker og lege bruker jeg ulike produkter som selolje, proteinshake, d-vitaminer og kreatin. Dette funker helt rått. Så er godt å være tilbake for fullt å lære mer og bruke kroppen mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...