Berserkergang Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 har invistert i store menger kyllingkjøttdeig som var på salg og lure på hav jeg kan lage av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslove Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Søketreff – matprat.no Howie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes kyllingburgere er digg! Kyllingkjøttdeig Hvitløk Egg Spisskummin 1-2 chili Annet krydder, bare å velge og vrake Baconbiter er også godt i. Anreka og Berserkergang 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howie Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Stekes i wok-panne/stor stekepanne 800g kyllingkjøttdeig 1 glass Uncle Ben's Tikka Masala (er nok mulig å lage fra bunnen av og) 1 løk 2-3 tomater Et par dl melk Tar 5 minutter å lage! Pleier å koke en brokkoli, en blomkål og en kålrot til! Dødsdigg Berserkergang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stille Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Taco Chilli con carne Kjøttdeig (400g = 2 porsjoner, store ) 1 boks hakkede tomater 1 boks røde bønner hvitløksfed 1 løk 1 buljøngterning 1dl vann oregano, salt og pepper Stek først løk og hvitløk, så setter du til kjøttdeig. Når kjøttet er stekt tilsett buljønterning, vann og tomater. La det koke 5-7 minutter. Smak til med pepper, salt og oregano. Helt til slutt tilsett bønner og la alt koke i 1 minutt. Voila Yndlingsretten min Berserkergang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEriksen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Tomatisert kylling- og kikertgryte! Stek kyllingkjøttdeig, når det er mer eller mindre gjennomstekt tilsetter du løk, paprika, squash og kikerter i stekepanna, la det surre litt og så tilsetter du hakkede tomater og litt tomatpuré (og litt sambal oelek hvis du vil - gjør det spicy) og lar alt putre sammen i noen minutter, krydre med det du vil! Jeg synes det er kjempegodt, og pleier å koke litt blomkål og brokkoli ved siden av for å ha litt motvekt mot den sterke gryta. Berserkergang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.