New Life Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Hummus 200 g kokte kikerter 1 ss tahine 2 fedd hvitløk, knuste 1 ts malt spisskummen 1/2 ts salt 2 ss sitronsaft 2 ss olivenolje 1/2 dl lunkent vann litt hakket flatpersille og kajennepepper til servering Hummus Bland kikerter, tahine, hvitløk, kummen, sitronsaft, olivenolje og 1/2 ts salt i en hurtigmikser. Tilsett vannet mens maskinen går. Hummusen skal ha en smidig og kremet konsistens. Kanskje må du ha i litt mer vann. Smak til med salt og sitronsaft. Ha hummus over i en flat skål og dryss over litt kajennepepper, persille og en stråle olivenolje. Bruk Hummus som dipp til grønnsaker, tilbehør til maten eller som pålegg Siter
jallajalla Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 I pitabrød med kyllingfilet og salatgreier.. *sikle* Siter
Sessa Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Hmm, dette tror jeg jaggu jeg skal teste ut etterhvert. Hørtes ut som en god oppskrift Siter
New Life Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Skrevet 19. oktober 2011 Hmm, dette tror jeg jaggu jeg skal teste ut etterhvert. Hørtes ut som en god oppskrift jam jam;) Siter
Jane Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har aldri spist Hummus men det skal prøves Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.