Gå til innhold

Benkpress, trene med stopp eller ikke?


noen22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis man aldri har trent benkpress med stopp før, så kommer du nok til å øke en del hvis du fokuserer på det en perioden. Selv tar jeg alltid med stopp i oppvarmingen og de fleste arbeidssett.

Når jeg gjør det teller jeg til 1002 i hode mitt, litt kjapt, før jeg eksploderer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke øvelser kan jeg bruke for å få styrke i håndledda da? Kanskje teknikken failer, at det er det som gjør at håndleddet bøyes bakover..

Vanskelig å forklare håndleddøvelser, men spør på ditt studio eller søk video på youtube eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen!

Å trene med stopp (1-5 sekunder) er veldig effektivt for å øke bunnstyrke og å holde spenn og buktrykk.

Sånn.

5 sek!?!?

så nå ut som han på filmen hadde helt godkjent stopp. stanga lå helt rolig på brystet før han skøyv en opp igjen.. 2 sek er mer enn nok.. bare den ligger rolig på brystet, så har det lite å si om den ligger der 1 eller 5 sek :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...