Azhar Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg med kostholdet mitt. Hadde satt veldig pris på om noen kunne rettet litt på kostholdsprogrammet mitt. Noe jeg bør kutte ut/legge inn? Litt om meg: 24år Mann vekt: 80kg Høyde: 176cm Stillesittende jobb. Prøver å trene 3-4uker. Målet med trening per idag er å klare å begynne å trene for fullt igjen.(sliter med kneet). Generelle målet er å bli sterkere. Liker helst å spise meg god og mett men ønsker å spise frokost. Har nå prøvd å sette opp en kostholdsplan jeg kan følge. Ser dette greit ut: 07:00 100g havregryn 3dl skummet melk 2ss eplesyltetøy uten tilsatt sukker litt kanel 30g proteinpulver i vann. 11:30 200g grillet salatkylling fra prior 5-6 cherry tomater En håndfull cashewnøtter 2 ss kidneybønner et par agurk skiver (ca.10) et par biter rødløk (ca.10) Et par biter rød paprika (ca.10) 2 blader isbergsalat 14:00 1 Skyr 1 frukt 16:45: Trening 18:00 2 scoops proteinpulver i vann. ca 60g. 19:00: 220g kyllingfilet 70g fullkornspasta (sløyfes de dagene jeg ikke trener) En halv boks tomatbønner Litt salat ved siden av. Samme grønnsakene som lunsj. 21:00 30g proteinpulver i vann 1 halv boks skyr naturell med 2ss blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker og en skvett skummet melk. Tilskudd: 2 kapsler kre-alkalyn 2 kapsler multivitamin 1 tablett D-vitamin 3 kapsler Omega 3 3 kapsler ZMA før leggetid. Vannintak: 3-4l per dag. Siter
Azhar Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Skrevet 31. mai 2012 ingen som har noen tips eller mening? Siter
Christoffer L. Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Hvis du hadde giddet å legge det inn på diett.no så er det lettere å komme med forslag til endringer . Da vet du hvor mye kalorier du får i deg. Hvor lenge har du spist slik? Hvordan fungerer det for deg? Sultfølelse, styrkeøkninger, vekt, fettmålinger? Siter
KenVanis Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Bytt ut isberg-salaten med noe mørkere grønt. Isberg har nesten ingen fotokjemikalier, vitaminer eller mineraler. Du bør også spise mye mer grønnsaker. 3-6 ganger så mye som du gjør, for å forebygge sykdom og få bedre livskvalitet. Siter
FruNilsen Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Bytt ut isberg-salaten med noe mørkere grønt. Isberg har nesten ingen fotokjemikalier, vitaminer eller mineraler. Du bør også spise mye mer grønnsaker. 3-6 ganger så mye som du gjør, for å forebygge sykdom og få bedre livskvalitet. Fotokjemikalier? Siter
Grishnackh Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 I forbifarten så ser det ut som det er litt kalorifattig, spesiellt hvis du kutter ut pasta'en på hviledager. Kansje prøve byggris/søtpotet istedenfor pasta og tomatbønner? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.