Gå til innhold

Markløftstang og vekter - Hvor mye?


An0nym

Anbefalte innlegg

Hei, min bror og meg tenker på å spleise på en markløftstang og manualer, vi må ihvertfall ha opp til 250 kg (Mest han som tar så mye, jeg hadde ikke trengt mer enn 160). Hvor mye tror folk her inne det vil koste? Treningsenteret vi trener på (forskjellig) lar oss ikke på bruke magnesium, og er ikke veldig fan av om du f. eks "spretter" stangen og vektene i bakken, det ville også vært jævla fet og ha en plass hvor vi kunne trent mark (Og andre øvelser som militærpress osv)

Så, hvor mye tror folk vi må ut med?;):thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte at vist du f. eks mister den ut av grepet, og det lager mye lyd. Men beklager så mye, tror ikke verden går under fordiom da :)

Det må da være lov. Men ser eindel folk som spretter stangen på kvar repp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov. Men ser eindel folk som spretter stangen på kvar repp.

Værst på han sitt gym, på mitt er de ganske greie.

Men ting som magnesium, og det at det er jævla fet å ha en plass hjemme hvor jeg kan kjøre markløft +++ er jævla fet, derfor jeg vil ha den:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro dere kommer langt med en 12-13k om dere skal ha nytt (powerrack+benk+vekter+olympiastang) (sjekk på mobech/sportsmaster osv.)

men det blir som sagt over myye billigere og kjøpe brukt, ville i tillegg til finn sjekket salg/kjøp forumet på tf/iform evt. lagt ut /ønskes kjøpt tråd der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro dere kommer langt med en 12-13k om dere skal ha nytt (powerrack+benk+vekter+olympiastang) (sjekk på mobech/sportsmaster osv.)

men det blir som sagt over myye billigere og kjøpe brukt, ville i tillegg til finn sjekket salg/kjøp forumet på tf/iform evt. lagt ut /ønskes kjøpt tråd der)

Kjøper bruk ja, da du sparer en god del k på det:thumbsup: Powerrack og benk er ikke nødvenig (koster noen k bare det i seg selv), kun vekter (svindyrt regner jeg med) og olympiastang vi trenger, og er på finn nå å titter rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de sier ovenfor..Kjøp brukt alt sammen..Ellers blir det fort dyrt. Har ofte kommet over folk som selger vektskiver og utstyr.. Så kjøp stanga der! (kan jo bli litt kinki med frakt da?) Og følg med så finner du brukte vektskiver, garantert:)

Søk på treningsforum.no..var en kar som sku selge en del skiver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...