Gå til innhold

Har jeg alderen i mot meg?

Rekkehuset

Anbefalte innlegg

Bare lurer jeg..jeg har passert 41 år og lurer på om det vil ta meg lenger tid å øke muskelmassen enn for en som er la meg si 20 år? Og kanskje jeg aldri vil klare å oppnå samme styrke som en 30-åring med samme treningsmengde? Eller er det bare tull?

Jeg føler meg jo ikke gammel akkurat, men observerer at det er veldig mange unge her inne som er temmelig sterke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere, det var godt å høre:) Kostholdet har jeg ganske god track på, men du har nok et godt poeng der Kjetil - det blir sikkert viktigere og viktigere.

Dette fikser du ;)

Faktisk ikke lenge siden jeg så ei gammel dame på youtube. Hun var 73 og fra sverige. Sa hun begynte å trene når hun var 46, og i dag tar hun over 55 pushups :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikser du ;)

Faktisk ikke lenge siden jeg så ei gammel dame på youtube. Hun var 73 og fra sverige. Sa hun begynte å trene når hun var 46, og i dag tar hun over 55 pushups :D

Lykke til!

Hun tror jeg at jeg har sett også..litt av en bestemor:D

Takk for lykkeønskninger, jeg er jo i gang da men tar dem gjerne likevel:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du kommer nok til å bruke lengre tid på å få samme styrke som de yngre, dette er fordi de har mer hormoner i omløp.

Var det jeg også tenkte på..men det har kanskje ikke så mye å si før man nærmer seg overgangsalderen. Vi får se, jeg har i alle fall økt vekter på endel øvelser siden jeg startet for noen uker siden, så noe skjer det da;) Og valpefettet har jeg jo ikke lenger i alle fall:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...