Rekkehuset Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bare lurer jeg..jeg har passert 41 år og lurer på om det vil ta meg lenger tid å øke muskelmassen enn for en som er la meg si 20 år? Og kanskje jeg aldri vil klare å oppnå samme styrke som en 30-åring med samme treningsmengde? Eller er det bare tull? Jeg føler meg jo ikke gammel akkurat, men observerer at det er veldig mange unge her inne som er temmelig sterke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svekling Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skal ikke svare for bastant, men mener at du ikke er noe særlig hemmet av aldere. De som er veldig sterke og unge her inne er det pga mye trening og godt kosthold over lengre tid, og med det vil du også bli sterk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Du har nok gode sjanser til å komme i god form! Pass godt på kostholdet ditt, det vil være noe høyere krav til dette pga alderen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rekkehuset Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Takk dere, det var godt å høre:) Kostholdet har jeg ganske god track på, men du har nok et godt poeng der Kjetil - det blir sikkert viktigere og viktigere. kl99 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk dere, det var godt å høre:) Kostholdet har jeg ganske god track på, men du har nok et godt poeng der Kjetil - det blir sikkert viktigere og viktigere. Dette fikser du Faktisk ikke lenge siden jeg så ei gammel dame på youtube. Hun var 73 og fra sverige. Sa hun begynte å trene når hun var 46, og i dag tar hun over 55 pushups Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rekkehuset Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Dette fikser du Faktisk ikke lenge siden jeg så ei gammel dame på youtube. Hun var 73 og fra sverige. Sa hun begynte å trene når hun var 46, og i dag tar hun over 55 pushups Lykke til! Hun tror jeg at jeg har sett også..litt av en bestemor:D Takk for lykkeønskninger, jeg er jo i gang da men tar dem gjerne likevel:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Odd Haugen kom på 3. i Norges Sterkeste mann da han var 58 år gammel! Alder en kun en hindring om du lar det være det. Men du kommer nok til å bruke lengre tid på å få samme styrke som de yngre, dette er fordi de har mer hormoner i omløp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rekkehuset Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Men du kommer nok til å bruke lengre tid på å få samme styrke som de yngre, dette er fordi de har mer hormoner i omløp. Var det jeg også tenkte på..men det har kanskje ikke så mye å si før man nærmer seg overgangsalderen. Vi får se, jeg har i alle fall økt vekter på endel øvelser siden jeg startet for noen uker siden, så noe skjer det da;) Og valpefettet har jeg jo ikke lenger i alle fall:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.