Gå til innhold

Dust på trening!


Safari

Anbefalte innlegg

Wow, opplevde tidenes dummeste kommentar i dag!!

Jeg og to flotte venninner (som jeg just har fått dratt igang på styrke-bølgen) står på vektrommet på senteret vårt og utfører rumenske markløft, mens noen surrehoder av noen idioter vandrer frem og tilbake uten mål og mening og utfra hva vi kunne se løftet de ikke en eneste vekt. Så når økta vår er vel utført og bena er passe shaky-slitne møter vi på disse idiotiske surrehodene, og hva er kommentaren vi får: "Så dere tok noen merklige utfall på rekke å rad der inne, noe TEIT da!"

Wtf? Fatter ikke hvor folk tar det fra til tider! Han har jo helt klart ikke peiling! Gleder meg til den dagen vi står foran han med de sprekeste rumpene i bygda og han kan flagre rundt med den halvslappe kroppen sin og komme med grunnløse meninger! Trist at gutter skal prøve å skremme vekk oss jenter fra styrkesalen, vi er der jo delvis for å gjøre dem fornøyde ;) Men dette er jo bare en idiot iblant mange ikke-idioter, så han får ikke ødelegge min treningsglede, blir vel mer til inspirasjon for å få ut det lille ekstra :cool: Måtte bare få det ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde en dust på trening selv her om dagen. Han var riktignok ikke frekk mot meg, men den typiske pusete bygutten med nyfrisert hår som tror han kan det meste og overtrener biceps mens han skryter til kompisen av dama som ble med han hjem forrige lørdag...(og disse er 25-30 år, ikke 14, faktisk).

Anyroad, de begynte å snakke om videoen av "Klatre Magnus" på VG, og han klarer å lire av seg at "joda, det var jo imponerende, men han klarte bare kroppshevninger med en arm fordi han var så liten og lett. Hadde vært myye mer imponerende om han veide 20 kg mer, og ikke bare 68 kg." Selv var han screwed da, fordi han var 190 høy, så da kom det aldri til å gå. Fin unnskyldning for aldri å bli sterk nok :thumbsup:

Skulle vist han denne videoen; http://www.youtube.com/watch?v=OtDtVUEaJ7Y

Michael Jai White er 184 høy og veier 86 kg, trukke han har store problemer med enarms-kroppshevninger...^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...