Lame Nordstrom Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Sugar makes you happy* Nei, men seriøst, jeg skal informere rottevennene mine så snart jeg treffer dem. Lloyd, gul_krakk og Jane 3 Siter
BadWolf Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Nei, men seriøst, jeg skal informere rottevennene mine så snart jeg treffer dem. Splinter is not amused kl99 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Splinter bør spise mer fett og mindre carbs så han ikke blir feit og dum :thumbsdown: BadWolf 1 Siter
alexrere Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 De levde kun på fruktose. Rart at man blir sløv av å kun spise en ting. For attribution to John S. White, Ph.D., sweetener expert and President of White Technical Research: “It can be calculated from study data that rats consumed 7 grams of fructose per day, which is comparable to an adult human consuming 1028 grams. A consumer would have to eat 66 apples or drink 51 cans of soda per day to reach that level. Clearly this is a highly exaggerated and distorted version of the typical human diet.” Response to UCLA Rat Study | SweetSurprise.com kl99 1 Siter
kl99 Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 De levde kun på fruktose. Rart at man blir sløv av å kun spise en ting. For attribution to John S. White, Ph.D., sweetener expert and President of White Technical Research: “It can be calculated from study data that rats consumed 7 grams of fructose per day, which is comparable to an adult human consuming 1028 grams. A consumer would have to eat 66 apples or drink 51 cans of soda per day to reach that level. Clearly this is a highly exaggerated and distorted version of the typical human diet.” Response to UCLA Rat Study | SweetSurprise.com Og dette tipper jeg de som laget studien visste. De har nok ikke bare dratt tallet 7g i uvitenhet ut av ræva. Er så mye korrupsjon rundt omkring i alt som er nå for tiden, kan ikke stole på en dritt annet enn egne og venners resultater omtrent... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.