Gå til innhold

alexrere

Medlemmer
  • Innholdsteller

    37
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har hatt 5phase fra myonutrition i tre runder nå. Sjokosmak. Det smaker veldig bra. Avrunda smak, ikke for søt og shaken lukter ikke vondt. Bytta over til proteinfabrikken for å prøve nightcharge, tech og vanlig. Smaker ganske høgg i motsetning. Sorry PF, dere når ikke opp på smak og knapt på pris..Anbefaler alle myonutrition (som kan forveklses med myo-protein som er noe annet ). Hvis fler hadde kjøpt så kanskje det hadde blitt billigere
  2. Som med mange slike diskusjoner kommer man sjelden frem til enighet, og debatten polariseres ofte. Det finnes imidlertidig en tilnærming for å finne ut om man kan komme til enighet (i følge meg), dette gjøres ved å svare på to spørsmål: 1. Hvilke bevis må fremlegges for at du skal endre mening? Hvis det ikke finnes noe som kan overbevise deg, er ikke påstanden din falsifiserbar og den er heller ikke vitenskapelig eller (særlig) diskutabel. 2. Hvilke kriterier legger du til grunn for at man kan si at noe er sant eller ikke? At noe skal støttes av staten eller at du skal gidde å tro på
  3. Okay, da har jeg det jeg trenger. Kultkult! Det var allright å dele! Virker veldig logisk å gjøre det slik du beskriver, virker som en en god balanse mellom å bygge styrke, volumtoleranse og skape hypertrofi.
  4. Tusen hjertelig takk Krabbeklo, Var økning etter første syklus basert på AMRAP den tredje uken? eller la du på hypotetisk 2,5 kg på press og benk, 5kg på bøy og mark etter tre uker? Og deload etter seks hvis du følte for det?
  5. ja. Sorry, burde spesifisert det. Var det noe slikt du gjorde? M bøy 531 mark @75 T benk 531 bøy @75 T mark 531 benk @75 F press 531 bøy @75
  6. Med samme økning etter 3 uker? 2,5 og 5kg? Og kunne du beskrevet hvordan du fordelte løftene på de ulike dagene. Samt andre evt støtteøvelser
  7. http://www.dn.no/nyheter/2014/05/06/Dopingsaken/gymeier-dmt-til-syv-rs-fengsel
  8. Kort svar: det gjør ingenting, bare ta den. Berkhan har vel sagt at opp mot 50kcal pleier å gå greit for å ikke sette igang "systemet", selv om det er greit å ikke pushe grensa. For å sitere Berkhan: Fasted training Training is initiated on an empty stomach and after ingestion of 10 g BCAA or similar amino acid mixture. This "pre-workout" meal is not counted towards the feeding phase. Technically, training is not completely fasted - that would be detrimental. The pre-workout protein intake, with its stimulatory effect on protein synthesis and metabolism, is a crucial compromise to optimi
  9. Takk for svar! Blir som skrevet. Men deler de dagene som blir for lange. Med myo reps for lats evt myo på de andre de dagene jeg har dårlig tid. Men først en cut til sommern. Tørr ikke å cutte på sheiko
  10. Hei! Flyes, incline etc på sheiko. Noen er til å øke blødgjennomsttømning e.g good mornings og Flyes. Mens andre er for å øke styrke e.g incline og fransk press. har søkt på bmf forumet, men svaret på hvor tungt det skal være varierer. Type: ta sånn som det passer, så det ikke går utover baseløft. Men for en med lite erfaring kan det være vanskelig å plukke en god vekt. Noen her med peiling? Også to teoretiske spm: 1. Frekvens-forskningsprosjektet til dietmar kjørte samme volum der en gruppe gjorde det på tre dagers, en gruppe på fem(6?) dager. Sistnevnte økte mest, noen som har tenkt at
  11. Kult, har stang hjemme og kjører vekta på mandager. Jeg kjørte nettopp pyramide, så dette passa bra greit å vite, måtte høres siden jeg har sett folk gi tips, og i ettertid sett at de har sagt de har fått hjelp med restitusjonen. Jeg kjørte tre ganger om dagen før, litt likt som Sigg1fastform tipsa. Men da jeg nådde 30 reps, så ble det litt mye hver dag og det gikk utover evnen til å øke i vekta chins/pullups. skal prøve pyramiden, er jo gøy å ta chins/pullups
  12. Hvor mange dager har du i mellom volum og vekta chins/pullups, uten at det går utover muligheten til å øke i kg på vektet? Og må spørre siden det er umulig å vite om dagen, er du 100% rein? Har fått tips om høyt volum av folk som bruker prestasjonsfremmende midler, så vil bare dobbeltsjekke at jeg ikke går i samme felle (no offense til deg).
  13. Blir det over hundre reps eller noe til sammen ? Hvordan anbefaler du å inkorpere det i et program? hørtes morro ut
  14. Veldig mange gode programmer. Eksempelet jeg gav funka for meg. Før du gir opp tipset. Xxl har en stang som man ikke trenger å skru opp. Henger over døre og bruker spennet. .
  15. Jeg har trent vektet og kroppsvekt i samme periode. Oppskriften er enkel og har fungert for noen (bl a Martin Berkhan). Det krever at du har en chins stang hjemme. La oss si du trener vekta chins på mandag. Fredagen før sjekker du maks antall med kroppsvekt. La oss si 10 reps. Det du skal gjøre tirsdag til fredag er chins tre ganger om dagen spredd godt utover. Morgen ettermiddag og kveld. Du skal alltid være uthvilt og du skal holde deg langt unna failure. Dette gjør du ved å ta 70-75% av max rep. Dvs 6- 7 reps i eksempelet.jeg økte til 25 reps fra 17 på kort tid ved å ligge på rundt 11-1
×
×
  • Opprett ny...