Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Resultata fra EM som var nå nylig
;)
Trener selv mot AF, hvor det er lagt opp mot de internasjonale reglene. Men jeg må si at 1min passer meg bedre (mer eksplosiv av meg), men man får da bare gjøre det beste ut av det - og se det som en utfordring!
:)

Er dette virkelig resultatlista fra EM? Mener å ha lest at det var Kristian Egner som tok overal? Men ser ikke navnet hans på lista engang???

Annonse

på den listen jeg får opp står nå Helena Frosen som dameviner og Hans Egner som herrevinner..

Han har vel muligens to fornavn ?

Dere må ikke bare se på listen hvor de står i random rekkefølge fra chins-dips og roing som er nederst

Jepp, du har helt rett. Listen stemmer nok den;)

Så roing teller 33%, symetri teller 33% og pullups og dips 33%

maks 1 meter bredde på grep i pullups, 1000 meter roing og dips

Jeg har ikke lest pdfen fra IFBB enda, så det vet jeg faktisk ikke, men hørtes logisk ut at det var noe i den gata der ja

Annonse

IFBB sine regler er 33/33/33 for symmetri, dips+chins og roing. Dette avgjør da plassering i forbedømmingen, og i finalen så gjentas alle rundene igjen - men da stiller kun topp 6. Slik som nå i EM så ble dette gjort over to dager. Her i Norge så har vi vanligvis alt på en dag, og da ser jeg for meg at det blir som før med fire runder: symmetri, chins+dips,roing og symmetri igjen i finalen hvor alle teller likt (25%).

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...