Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har lest litt rundt, men finner ikke noe konkret svar på hvilken utdannelse som er best.

Så derfor spør jeg. Hvem gir best kvalitet på studiet av AFTP og Active education?

Takker :)

Fortsetter under...

Skrevet

Etter at AFPT hadde eksamen i Bergen på søndag sitter jeg hvertfall igjen med et meget godt inntrykk av dem. De er hvertfall veldig strenge på å gi bestått eksamen (de fleste måtte prøve på nytt), så når du kommer gjennom der har du nok et godt utgangspunkt hvertfall.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke er storfornøyd med utdannelsen på AE... Noen av foreleserne var helt fantastiske, mens andre igjen var av heller laber kvalitet. Lite fokus på å innøve korrekt teknikk på baseøvelser, noe som i hvert fall skuffet meg...

• 1 år senere...

Annonse

Skrevet
Takker for tilbakemeldinger. Da ble det AFPT på meg :)

Jeg driver og lurer på det samme som deg Superduper. Snuser på både AFPT og AE. Ser at på AE sitt kurs kan man være ferdig til jul 2013 - noe som hadde vært veldig gøy, samt at man kan få støtte av Lånekassen. Men man vil jo ha litt kvalitet på det og..

Skrevet

AFPT har garantert landets beste forelesere og veiledere innenfor trening.

Ville ikke valgt en annen skole fremfor AFPT, i hvert fall i Norge.

Vet de har hatt noen utskiftninger av forelesere siste tiden, så hvordan det er pr.dags dato kan jeg ikke gi svar på.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...