bjørn-henning Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei, jeg satt i gang med psmfdiett 2.mai. Lå på 102,5kg, jeg er 190høy og har greit med muskelmasse. Har vel 10 kg for mye på kroppen, har drevet hard styrketrening siste året 1 uke -2,5kg vekt 100kg Jeg spiste minimalt med karbo, fett men lå på 160-170 g protein og trente 3 økter i uken (ikke for hardt, men hardt nok) Mager kesam, proteinshake, pepperbiff, kyllingfilet er der jeg får proteiner fra. brokkoli, blomkål der jeg får karbo fra + omega 3 (Hovedsaklig) Merker at det er væske som forlater kroppen, føler meg ikke så bløt lenger 2 uke - 4,6kg vekt 97,9kg Ingen problemer med å holde dietten, hvis noe spiser jeg litt mindre karbo nå, ingen problemer med energi, men merker jo fort når det er på tide å spise, merker også veldig godt hvordan blodsukker og energinivå øker etter måltider. enda mindre væske innabords nå. Begynner å bli litt mer deffinert. Mager kesam, proteinshake, kyllingfilet er der jeg får proteiner fra. brokkoli, blomkål der jeg får karbo fra + omega 3 (Hovedsaklig) MEN SÅ. 3 uke -4,6 vekt 97,9??!? DET SAMME SOM UKEN FØR? Kostholdet og treningen fra uke 2 - 3 er helt identiske. Jeg spiser på samme tidspunkt, trenger på samme dager, sover like mye. Jeg har ikke jukset i det hele tatt, hvis noe gjorde de to første ukene meg mer motivert til å fortsette, jeg har hatt problemer med mat før, men for første gang føler jeg at jeg har bra kontroll. Jeg fikk selvfølgelig et lite sjokk i det jeg så at vekta er helt lik, men tenkte at jeg kanskje spiste for lite? Kanskje blir det for lite energi inn? For få kalorier? Jeg skal vel egentlig ha ca 2700, men ligger vel på 1300-1800 et sted hver dag. Så jeg økte inntaktet av karbo, men KUN via salat og paprika. Ikke noe mer, jeg bare spiste mer pr måltid. 350g salat ekstra pr dag i tillegg til brokkoli og blomkål 3,5uke - 4,0 98,5kg?!?!!?! HAR JEG GÅTT OPP??? Vær så snill, hvis noen har noen tips her så hører jeg etter. Jeg kommer ikke til å slutte på dietten, jeg har ingen hodepiner, bedre fordøyelse enn på lenge og jeg merker veldig godt de gangene kroppen min brenner fett som energi (det er en fantastisk følelse) Men jeg må si at jeg synes det er utrolig kjipt at det går den veien. Nå har jeg en kropp som ganske fort legger på seg vekt enten det gjelder fett eller muskler, og jeg har trent mer ben, men herregud da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Trenger ikke å være verre enn at du holder litt vann i det målingen ble tatt den siste uken. Vekttapet vil jo uansett ikke være lite stort som den første uken da man slipper mye vann, glykogen, tarminnhold etc. Du sier jo selv du er blitt mer definert, så resultatene kommer. Kristin Charm og eelise 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Pust mann! Jeg signerer nano over her. Ting tar tid, og det er trolig bare litt vann oppsamlet. Du legger ikke på deg nesten en kg fett eller muskler på tre dager. Fortsett som du gjør, stress ned, og ikke gå på vekten igjen før en og en halv uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 psmf eller ikke - you can't beat physics Hva du må gjøre når du ikke går ned i vekt på lite mat og mye trening - MyRevolution Vekttap - slik mener kroppen din at det bør gjøres - Fitnessbloggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åssi Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 IKKE bruk vekten, bruk målebåndet! Hegegun og MAALLJ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAALLJ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 IKKE bruk vekten, bruk målebåndet! er helt ening, du kan aldri stole helt på vekta, da det kan være vannoppsamling i kroppen. som nevnt før og det kan og være at du har fått mer muskler. buker selv målebandet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.