Gå til innhold

Hvilket proteinpulver?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilket proteinpulver bruker dere? Har tidligere prøvd noen sånn vanlige whey protein fra helsekosten, men syns ikke de er så god på smak. I det sisste har jeg brukt chocorite fra iherb, de er jo dødsgod, men må bestille de små posene heele tiden :p noen som har noen tips? har noen bestilt noe fra proteinfabrikken før? vurderer å finne noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt om myeprotein ja, bestiller man det på nettet?

MyoProtein kjøpes på nett, ProZyme fra TN kjøpes på nett og på f.eks. xxl.

Norkost sender også ut smaksprøver av sine proteinpulvere, er som regel bare å spørre på mail, bare husk å ta med adressen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ville jeg anbefalt å bestille fra iherb av typene på omtrent 1kg, siden du skal prøve noe helt nytt. Det er veldig synd å ha en 3kg boks stående om du synes det smaker gjørme! Selv bestilte jeg nettopp to bokser på 1kg hver av typer jeg ikke har smakt før:

Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Cinnamon Roll, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

Now Foods, Whey Protein Isolate, Toffee Caramel Fudge, 1.8 lbs (816 g) - iHerb.com

Førstenevnte er ganske så annerkjent i Norge, mens den andre er søtet med stevia og ikke aspartam og andre kunstige stoffer. Dermed fikk jeg lyst til å prøve de to typene :) Bestilte i går, så kan ikke si noe om hvor gode de er ennå, men siden de bare er 1kg så blir det ikke noe enormt bomkjøp uansett! Begge to går akkurat inn under 200kr og 1,83kg slik at du slipper toll og frakt :) International airmail :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv ville jeg anbefalt å bestille fra iherb av typene på omtrent 1kg, siden du skal prøve noe helt nytt. Det er veldig synd å ha en 3kg boks stående om du synes det smaker gjørme! Selv bestilte jeg nettopp to bokser på 1kg hver av typer jeg ikke har smakt før:

Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Cinnamon Roll, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

Now Foods, Whey Protein Isolate, Toffee Caramel Fudge, 1.8 lbs (816 g) - iHerb.com

Førstenevnte er ganske så annerkjent i Norge, mens den andre er søtet med stevia og ikke aspartam og andre kunstige stoffer. Dermed fikk jeg lyst til å prøve de to typene :) Bestilte i går, så kan ikke si noe om hvor gode de er ennå, men siden de bare er 1kg så blir det ikke noe enormt bomkjøp uansett! Begge to går akkurat inn under 200kr og 1,83kg slik at du slipper toll og frakt :) International airmail :thumbsup:

ååh takk for tips, er så sykt mange ulike typer, å jeg har null peiling egentlig..vet bare jeg likte de fra chocorite..kan kansje prøve en av de de nevnte her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også ChocoRite, og det er det eneste jeg har likt så langt. Jeg gjør det enkelt og bestiller to poser i en bestilling og to i en annen helt samtidig, så får jeg alt på postkontoret til samme tid. Da blir det ca. 16 per pose inkludert shipping, billig billig! Slipper toll, og blir billigere enn andre varianter uansett. :) Smaker digg, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...