AndreasR91 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei. Jeg trenger litt hjelp for å sette opp et bra treningsprogram. Skal prøve og få inn noe som kan ligne på sommerformen Noen av forutsetningene er at jeg er i militæret, så har fast trening 6 dager i uken! Det jeg trenger og bli bedre på er : - 3000m/Lengre distanser - Pullups - Pushups - Situps Har trent i ca 1 år nå, men har ikke hatt noe særlig fremgang, har gått opp og ned i vekt, ligger på ca 82-83 nå, er 20 år og 178 høy. Har sikkert en del jeg kan ta av med kostholdet så tar gjerne imot tips på den fronten også Har lest noe om PSMF, men vet liksom ikke hvordan jeg skal legge opp dette og hva jeg egentlig skal gjøre, håper dere kan hjelpe til På forhånd, Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasR91 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxx Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er masse treningsprogram som er ferdig oppsatt som du kan bruke:) RYP f.eks! Psmf-diett kan du lese deg frem til av artiklene som er skrevet og trådene her på forumet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Pullups: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/chin-pull-up-guiden.224/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxx Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Evt kopier øvelsene fra loggboken til noen av gutta her, mange som kjører opplegget du har planer om før sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasR91 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Takker så mye for svar, det jeg egentlig lurer på er om noen vet/kan anbefale et treningsprogram iforhold til dette? Har 1år fra nå å trene meg opp til et opptak jeg skal på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 tren et nybegynnerprogram, og du vil bli bedre i det du spør om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasR91 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 tren et nybegynnerprogram, og du vil bli bedre i det du spør om Det har jeg skjønt, det jeg lurer på er om det er noen som har et spesefikt treningsprogram å anbefale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 okey, sorry, trodde det ble linket til det tidligere. Søk på "program" på fprsiden, og velg "nybegynnerprogram" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NicholasLund Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Her er det noe som garantert kan hjelpe deg! Før du i det hele tatt begynner, så forbered deg mentalt på det du skal gjøre, og ikke bli smittet av "kukerundtsyndromet". http://fitnessbloggen.no/fyrstikkprogrammet/ http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ Den nederste linken er PSMF-dietten. Har selv gått på den i 4 uker, og resultatet er jeg veldig fornøyd med! Når du utfører øvelsene i fyrstikkprogrammet, så gjør dem ordentlig. Sjekk ut alle videoene og gjør deg kjent med dem. Ikke vær redd for å spørre andre som utfører dem, slik at de kan vise deg hvordan du gjør det korrekt. Spesielt i knebøy og markløft er dette viktig. Det er to øvelser som er dritbra - så frem til at du gjør dem på rett måte! Sjekk ut forumet mitt, så kan du bli litt inspirert der! http://forum.fitnessbloggen.no/threads/nicholas-psmf-logg-kan-det-la-seg-gjøre.7242/#post-299987 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasR91 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Hva tenker folk om dette programmet? Bygg grunnstyrke med Rippetoes Starting Strength - Fitnessbloggen Vil dette programet være optimalt for meg? tenkte også å legge inn et eget "program" her fra FB inn på hangups øvelsen? for å øke i hang ups liksom, tar gjerne imot tips å råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasR91 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ingen som har noen tips, råd eller tanker de har lyst å dele rundt dette? Hadde vært veldig fint å fått noen innspill på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.