Gå til innhold

Vektnedgang:)


Anbefalte innlegg

Er det mulig å gå ned 5 kg på 1 eller 2 mnd?

Og hvilke gode råd har dere ift kosthold og trening for å gjøre det?

Dette er ikke noen hurtigslanking spørsmål, jeg bare lurer på om dette er mulig uten at en må sulte seg ihjel men være fornuftig?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada kutt ut karbohydrater , drikk lite vann og spis kun salat, så mister du gjerne 5 kg på to dager. Forsto spørsmålet ditt, mener bare at vekt er en veldig dårlig måling for fettap :)

Men som missi sier, det har veldig mye å si på hvor mye fett du har liggende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada kutt ut karbohydrater , drikk lite vann og spis kun salat, så mister du gjerne 5 kg på to dager. Forsto spørsmålet ditt, mener bare at vekt er en veldig dårlig måling for fettap :)

Men som missi sier, det har veldig mye å si på hvor mye fett du har liggende

Går det an å være mer nedlatende? Jenta spurte om et spørsmål,og er sikkert ikke så lest opp på dette som deg! Der ER mulig å svare skikkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste kiloene sitter alltid best fast, men med sunt kosthold og effektiv trening vil du nok kunne gå ned da, eller eventuelt gjøre om fettet til muskler.. Dvs kroppen blir strammere og du slankere, selv om vekta kanskje er noen lunde den samme.. Muskler veier mer enn fett :) Jeg har sett ganske mange slanke, små damer som veier ganske så mye fordi dem er GODT trent.. Bedre det enn å være spinkel og lett uten en muskel, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å være mer nedlatende? Jenta spurte om et spørsmål,og er sikkert ikke så lest opp på dette som deg! Der ER mulig å svare skikkelig...

Som du ser påpeker jeg at det ikke var et svar på spørsmålet, men mer for å sette i perspektiv hvor lite vekt egentlig sier. Så sa jeg meg enig med missi, siden fettmassen en har påvirker hvor mye en kan miste.

Det er du som tolker det nedlatende, det var ikke ment nedlatende, og synd om det ble oppfattet slik. På en annen side er du her veldig rask på å gå i anngrep på noe som for alt du kunne vite være en missforståelse ( noe det faktisk var ). Jeg svarer for å hjelpe ikke bryte ned selvtillitten til noen som har tatt opp motet til å spørre, men for å kunne gi et skikkelig svar ønsket jeg å vite mer.

For å komme tilbake til tråden så vill jeg anbefale deg å måle resultatene dine med målebånd og / eller fettklype. Jeg vill også anbeale en moderat diett, siden det er lettere å holde seg til i lengden. Jeg får selv resultater fort nok med å være moderat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser påpeker jeg at det ikke var et svar på spørsmålet, men mer for å sette i perspektiv hvor lite vekt egentlig sier. Så sa jeg meg enig med missi, siden fettmassen en har påvirker hvor mye en kan miste.

Det er du som tolker det nedlatende, det var ikke ment nedlatende, og synd om det ble oppfattet slik. På en annen side er du her veldig rask på å gå i anngrep på noe som for alt du kunne vite være en missforståelse ( noe det faktisk var ). Jeg svarer for å hjelpe ikke bryte ned selvtillitten til noen som har tatt opp motet til å spørre, men for å kunne gi et skikkelig svar ønsket jeg å vite mer.

For å komme tilbake til tråden så vill jeg anbefale deg å måle resultatene dine med målebånd og / eller fettklype. Jeg vill også anbeale en moderat diett, siden det er lettere å holde seg til i lengden. Jeg får selv resultater fort nok med å være moderat:)

Ok,da misforsto jeg :) Måten det ble skrevet på virket bare litt ovenpå og ned for min del... Har sett det i flere tråder tidligere til nye medlemmer som lurer,og som gjerne ikke er så opplyst! Men nok om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strong is the new skinny;) Enig der ja! Ikke ut etter noe spinkel kropp-og heller ingen hurtig løsning. Var bare interessert i å høre ulike meninger om "casusen".:)

En kan miste overaskende mye fett på 1 måned. Jeg sto stille lenge og følte jeg ikke fikk framgang. Så kom jeg meg på skikkelig diett og opplevde raskere resultater enn det jeg ante var mulig. Som mange andre som har slitt med sideflesk eller andre problemområder var jeg overbevist om at mitt tilfelle var spesielt hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...