Gå til innhold

Nordic hamstrings


MarenH

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å prøve meg på nordic hamstrings, men har et problem med å "feste" føttene mine slik at jeg ikke plutselig faller fremover (og smeller nesen i gulvet.... :oops:). Har prøvd ribbeveggen, men det er for smalt mellom ribben og veggen, så føttene får ikke plass. Noen som har et godt tips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester
Neeeh? :huh:

Haha, neida. Men tror jeg så litt dum ut på trening i dag når jeg gikk rundt og sjekket hvordan jeg kunne feste beina i diverse apparater :p

Ser den, men når du endelig finner det så er du jo i boks :) Om du ikke får noen til å sitte på beina dine da, det funker også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men når du endelig finner det så er du jo i boks :) Om du ikke får noen til å sitte på beina dine da, det funker også

Trener alltid alene, men hvis ikke hadde jo det vært det greieste :)

Jeg bruker de tykke mattene/putene og legger de dobbelt under en ribbevegg, så anklene får et løft.

Takk for tipset, skal prøve det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...