Gå til innhold

Fin jobb å lese studier på


Solid Snake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stasjonærvekterjobber var vel det som falt meg inn og... Men det burde vel da strengt tatt være nattevakt, hvor man går en vaktrunde i blant etc, og ellers har mye dødtid.

Om man jobber på bibloteket så er det vel en del pågang, om det var å "jobbe" på bibloteket du mente:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevakt paa gamlehjem/sykehjem? Vet de er veldig keen paa aa ansette menn ogsaa, saa det hadde kanskje vaert en ide? Er i allefall flust av ringevikarstillinger innen den sektoren :)

Kunne nok være en ide, men vil ha faste vakter... Ringevakter er noe jeg helst vil unngå fremover... Besides så fucker vel nattevakter treningen bra opp?(virker nok utrolig overkritisk og kresen nå) Men er jo absolutt en ide, aldri prøvd å jobbe på gamlehjem før, og som du sier så er det kanskje lettere å få jobb der enn andre plasser. Blir vel fort nattevakt om man er fengselsbetjent eller vekter og... Hadde jo vært drømmescenario med lesejobb på dagtid, aller helst 7-3... Men ikke sikkert det er mulig å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Stasjonærvekterjobber var vel det som falt meg inn og... Men det burde vel da strengt tatt være nattevakt, hvor man går en vaktrunde i blant etc, og ellers har mye dødtid.

Om man jobber på bibloteket så er det vel en del pågang, om det var å "jobbe" på bibloteket du mente:P

Nja ikke nødvendigvis nattevakt. Bare lite folksomt/små oppgaver;) Hadde en gang 12-timers vakt på en sånn "bod".. Og da hadde jeg ikke skole da, men det ble film og spill ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ytterst få jobber man kan få seg der hvor man ikke må gjøre noe for penga, hehe ;) I såfall er du ikke eneste som søker på noe sånt.... De fleste jobber nok for lønna si ;) Til og med nattevakter og resepsjonister har nok av arbeidsoppgaver som de kan gjøre på nettene...I alle fall nattevaktene der jeg jobber. Det er alltids noe man kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...