Thombr86 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Dama kjøpte bladet Woman, og der var det en iskaffe oppskrift som jeg modifiserte litt (helmelk og brunt sukker, fysjafy! ) Smakte temmelig godt, brukte lettmelk selv, krydret også med litt kanel, og variasjonene er mange vil jeg tro(bare å kjøre i proteinpulver og alskens greier). Mettet utrolig mye egentlig. 1.5dl melk 3-4 isbiter 1 liten ts med pulverkaffe 2 ss sukrin Kjør allt i blender. (resulterer i godt over 200g vare pga isbitene, så del tallene under med 2 om du vil ha pr 100g) Dette gir : Lett melk (1.5%) Kcal: 69.0 Protein: 4.95 Fett: 2.25 Karb: 7.05 Skummet melk Kcal: 49.5 Protein: 4.95 Fett: 0.15 Karb: 7.2 Bilder mangler desverre, har ikke x-ray kamera, så var litt seint ute Titanium 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf G. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du kan også putte oppi litt fiberhusk for å gjøre den tykkere. Protip: Starbucks bruker xanathan gum for å gjøre sine "frapps" tykkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 verdens beste frappe: 5-l10 isbiter dobbel shot espresso eller bare ett shotglass veldig sterk pulverkaffe- shakes i en shaker til alt er iskaldt. Ha over i ett melkeglass/vannglass. Hell over enten fløte, helmelk, sojamelk- ja det du liker og dryss over kanel og rør. NAMNAMNAM! Og ikke minst bra med kanel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Namnam: En liten skvett kaffe i et glass, lag proteinshake som vanlig og hell det over kaffen. Litt kanel på toppen og finito! Jeg har proteinpulver med caffe latte-smak, det er ekstra godt sammen med kaffe katari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grethe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 100 g bringebær, 2 dl ekstra lett melk og en pose nescafe iskaffe! LYKKE!! Er sukker i iskaffen da, men det er ikke noe jeg har i meg hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.