Gå til innhold

Noen som har erfaring med cross-fit?


Julie91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting som er sikkert, når skuldrene mine er friskmeldte og good to go så er jeg fast på trondheim crossfit.

Å se verdenstoppen i konkurransene er helt syykt, å ha den allsidigheten der er det ekstremt få som har.

Har dog ikke vært på trondheim crossfit men syns det virka litt shabby på de videoen de hadde på hjemmesiden. Men for all del så kan det være bra. Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med crossfit for knappe 6 måneder siden. Selv startet jeg med et såkalt onramp kurs, som er introkurs for nybegynnere. Her gikk vi gjennom de vanligste øvelsene som man bruker.

For min egen del syntes jeg det er variasjonen som gjør at crossfit er morro. Man kommer innom muskelgrupper jeg sjeldent eller aldri trente og har vel aldri vært bedre trent enn det jeg er nå.

Og angående at det er litt "shabby" så er ikke poenget å ha noe fancy gym, er box prinsippet som spiller inn ;)

Skader ikke å stikke innom en crossfit gym å se hvordan det drives, meld deg på en prøvetime å se om du trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...