Gå til innhold

JEG KLARTE DET!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å ha en tråd her for å skrive opp om jeg klarer å gjøre det bedre innen styrketreningen og hva jeg klarer å løfte mer osv. Har også en logg her inne ;)

På fredagen klarte jeg hva jeg ikke trodde mine små kraftige muskelben skulle klare! Og hva klarte de? JO! De klarte å få 150kg opp i leg press maskinen! :D

Kjørte det slik:

1x10 - 80 kg

1x10 - 90 kg

1x10 - 100 kg

1x10 - 110 kg

1x10 - 120 kg

1x10 - 140 kg

1x1 - 150 kg!!! :D

Kanskje lite for deg, men for meg har det vært et stort ønske, og jeg klarte det!

Har kun kjørt 80 kg 3x12, men syntes det er kjedelig, så tror det oppsettet der funker bedre, gjør det ikke? :)

I dag har jeg og kjæresten syndet noe så grosalt.. Endte opp med en 255g cheeshamburgertalerken fra Bislett Kebab her i Oslo, men herregud da, spiser aldri så mye eller sånn grisemat, så en gang i blant må vel jeg også få lov til å kose meg? ;)

Kos deg videre! :) Det skal jeg! Snart Hangover og kjærestekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) men hvis målet var å teste styrken så hadde du helt garantert klart enda mer om du ikke tok så mange repetisjoner på de lavere vektene. Les gjerne denne http://www.eiriksandvik.com/hvordan-varme-opp-effektivt-til-et-maksløft/

Takk :) Ja, sant det! Hadde egentlig ikke tenkt til å sjekke maksløftet, men siden jeg var så godt i gang så fortsatte jeg! Men skal lese artikkelen du sendte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...