Gå til innhold

mindre mage / mer muskler.....


emil

Anbefalte innlegg

jeg trenger en sånn diett / treningsprogram som han derre redaktøren i FHM var "utsatt" for, men jeg har trena i 2-3 år jevnt og trutt, men får ikke vekk det som er igjen av magen, ei heller hoftebeinsflesket....problemet er bare at jeg ikke bør gå ned mer ellers.....what to do? anyone....og ja , jeg har displin til å gjennomføre det! problemet er bare at jeg må trene hjemme / joggeturer i nabolaget / marka annenhver uke, ellers er det full fart på treningssenter den andre uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å logge/skrive ned det du i spiser til daglig, la oss si du loggfører en hel uke (anbefalt) så kan du se i gjennomsnitt hvor mange kalorier du får i deg iløpet av den uka. Når du vet det tallet (antall kalorier) så kan du starte å kutte litt på kalori mengden, å det er meget lett :p Bare å spise akkurat det samme men kanskje litt mindre per måltid ;) Få i deg minst 2-2.5 gram protein per kilo du veier (2gram protein * 80kg kroppsvekt = 160gram protein per dag). Anbefaler å få i deg en del "gode fettsyrer" (avokado, nøtter, fisk, kokos olje, div oljer *omega 3-6-9, osv...). Karbohydrater er del vel god å få ifra grønnsaker, bær og frukt.

Slik jeg har forstått det så er det vel de som er "nybegynnere" som kan både gå ned i vekt men samtidig øke i muskelmasse. Ellers så må de som har trent en periode (jeg ser du har trent 2-3 år) faktisk ha kalorioverskudd for å øke i muskler? (Noen må si ifra om jeg tar feil). Du kan jo øke muskelmasse så så du vil få mindre fett i forhold til kropssmassen din ;) Blri du sterkere vil du også få muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...