Gå til innhold

Krampe?


Gjest Brukernavn007

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007

Da jeg drev å trente bakspart tidligere fikk jeg så sinnsykt krampe i venstre kne/legg...(baksiden av kneet på en måte)

Er det dumt å kjøre på videre når man kjenner man får krampe?:confused: Kanskje jeg skulle gått ned litt i kg?

Vil liksom ikke pådra meg en skade pga egen uvitenhet :p Høhø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Jeg kjørte på jeg så fikk jeg heller deale med at det gjorde 3 ganger så vondt etterpå:D Så kom jeg plutselig på at kanskje det ikke var så smart, men hvis det ikke har noenting å si så er det jo ikke noe å være redd for:p Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Prøv å kjør litt roligere. Krampe = sammentrekningsreaksjon når en muskel blir satt på strekk for fort/mye

Okaj:) Jeg tok det litt roligere etter at krampen kom, så var nok fordi jeg kjørte for hardt og fort jeg fikk krampen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
jeg har vært lenge plaget med krampe i muskler både under og dagene etter trening. det har kommet periodevis. men etter jeg startet med ett vitamintilskudd som heter Magnesium Trippel har d gitt seg helt.. bare som ett tips hvis du plages av krampe!:)

Plages vel ikke akkurat :p Er ny innen trening så når jeg fikk krampe i leggen i dag så ble jeg litt småredd for om jeg hadde strekkt noe å måtte ta treningsfri eller enda verre, så da er det greit å ha forum hvor en kan spørre å få svar :D Krampen ga seg ganske kjapt å har ikke merket noe mer etter det så det var nok bare det at jeg jobbet for fort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...