Keegil Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dette stedet skal jeg besøke før jeg dør. Mr. M og Derpedino 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Den signerer jeg også! Dog er jeg ikke sjokkert over at dette var et Amerikansk(?) påfunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. M Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det var burgerstedet sitt det! Tipper denne burgeren også slår Kjetils bøse burgere: Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Skal en tro videoen blir det også det siste du gjør før du dør.. Note to self: Ikke les Kjetils poster på fastedager. Goddamnit. Det siste burde du ha skjønt for lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fastedager..? Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.