Gå til innhold

Hjelp til PSMF (forstår 0 av den)


joa488

Anbefalte innlegg

Okei eg vil musta någen kilo raskt og har nå lest ijønå artikkelen te PSMF någen gonger, men alikavel så fårstår eg null og niks av ka eg ska jør i den.

Eg e en 17 år gammal gutt som veie 88kg og e 184 cm høge.

Drive med styrketrening 3 gonge i ukå. mandag, onsdag og fredag også tar eg gjerna en sykkel/joggetur før eg går og trene så eg e nå et aktift mennekse ville eg sakt. men sette meg som middels siden eg ennå har en del fett på kroppen. Lårå e en del store og magen stikke tydelikt ut både foran og på sidene.

så då e eg veldig takknemelige får de som kan hjelpa meg me og få start på PSFM dietten :D

det eg tror eg har forstått e at eg trenge ikke og jogga elle någe sånn i denne dieten pga lite energi, men trena så eg ennå har muskler så då kan eg vel bare fortsetta me det eg drive me når eg trene styrke?

Men ka, kor møye og når eg ska spisa det forstår eg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

Helt ny jeg også :). Dvs startet i går.

Forstår det sånn at det er proteiner vi skal spise. Masse kylling, svinefilét, fisk, eggehviter osv. Og litt grønnsaker.

Fettinnhold under 5 %. Og nesten ingen karbohydrater.

Blir lite energi, så derfor kun styrketrening, som du sier. Spiste 2 kyllingfilet i går, og litt grønnsaker. (spiste for lite protein i går, men

ble så alt for mett). Var på trening, fungerte helt ok.

Vil anta vi lærer etter hvert.

Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo svart på hvitt hva du skal/kan spise, og hvor store mengder, så det er bare å følge den planen som står i de forskjellige linkene som står ovenfor her :)

Hva skjer hvis jeg ikke får i meg nok proteiner?

Fikk i med bare 377 kalorier. 76% protein :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...