Gå til innhold

Anbefalte innlegg

om du er på tur eller finner en nettbutikk som levere disse, er universal nutrition sine bars både gode og bra på ernæring: Hi Protein Bar by Universal Nutrition at Bodybuilding.com - Lowest Prices on Hi Protein Bars!. og quest bars som flere har nevnt allerede.

disse to, i tillegg til YT restitusjonsbar, er de eneste barene jeg har funnet som ikke inneholder palmeolje.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

er ofte best med hjemmelaget på det meste ja... selv om jeg aldri har smakt hjemmelagde barer da.

hva slags ernæring får du på de barene du lager? carbs/fett/prottis

Det har jeg ikke regnet ut, men kan sikkert gjøre det. Kommer jo litt ann på hva slags barer jeg lager, om jeg har sjokoladetrekk på dem osv.. Lagde Proteinsnickers og proteinbounty her om dagen. Kjempegodt!

• 2 uker senere...

Annonse

Enig med de som sier Quest sine barer. De er veldig god, og er kanskje de næringsmessig beste barene på markedet :) Her er det billigste stedet jeg har finnet de http://www.iherb.com/quest-nutrition?rcode=poq759 Jeg har prøvd Vanilla Almond Crunch (veldig god!), Apple Pie, Cinnamon Roll, Peanut Butter Supreme og Chocolate Brownie. Vanilla Almond er best, Brownie er minst god (ganske hard og vanskelig å tygge).

Synes Atkins sine er kjempegode (y) Spesielt den med browniesmak, mmm. Multipower sine er helt ok, men syns de er litt tørre og kjedelige.. Noen som kan anbefale noen andre proteinbarer som selges i norske BUTIKKER? Har ikke muligheten for å bestille noe på nett for øyeblikket.

Muscle Brownie er foresten også helt fantastisk. Noen min i mikroen, toppet med bringebær og et glass melk vedsiden av :love:Men det er vel en blanding av proteinbar og snacks, hehe.

• 3 måneder senere...

Questbars...<3

Men kan noen fortelle meg hva i huleste dette med net carbs betyr? Produsentene mener visst at fiber og sånn ikke skal telles med i totalt antall karbs, men andre sider mener at hvertfall deler av dette blir tatt opp i kroppen, og at "net carbs" bare er noe som skrives på for å selge mer.. Så hva er greia? Funker barene på en lavkarbodiett for eksempel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...