Gå til innhold

Vil komme ned i vekt og få bedre kroppsfasong


joa488

Anbefalte innlegg

Hei jeg er da en gutt som er 185 cm høy og veier 88kg og det jeg da vil er og komme ned i vekt og få en penere kropp til sommeren.

Jeg trener 1-3 timer 3 ganger i uken med sykkling, jogging og styrketrening men alikevel så ser ikke det ut til og være nokk til og bli kvitt selv det minste kilo fra kroppen.

Så da håper jeg at noen kan komme med gode råd og tips til hva jeg kan gjøre får og få vekk den runde magen som jeg nå har :)

Fikk en liten fremgang for 2 år siden, men så bare stoppet alt opp og jeg kunne se tydelikt etter tid hvordan magen min bare vokste mer og mer ut selvom jeg trente mye, spiste sunt og drakk vann. ( om jeg skal kalle det jeg spiste sunt vet jeg ikke men jeg hadde nå vertall kuttet ut alt fast food og slikt som virker usunt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel eg har ikke någen spesiell måte og spisa på. Lage 2 kjever te frokost, spise det eg får me på skolen, spise det som er til middag, så tar eg någe itte middagen og en gong når eg bler solten. Men eg sitte ikke og stappe i meg masse kips, snop og sånt lignanes.

Når eg trene så sykkle eg elle jogge før eg bjunne me styrketreningå.

så når eg holde på me styrketrening så har eg et program så eg har fått lakt te meg, men eg kan jo sei koss det e i grove trekk.

oppvarming med situps og rygghevninger.

de større øvelsene e benkpress, knebøy og markløft.

så e det 3-4 mindre øvelser får egne muskelgrupper.

får kver dag så variere jo vektå på øvelsen og kor mange repitisjoner eg ska ha så det e ikke någe fast med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Prøv dette:

- Se over kostholdet, er det mer inn enn ut?

- Se over treningen, er det noe du kan gjøre bedre?

- Vær i mer aktivitet, en tur ute i terrenget en til to dager i uken?

Har du stoppet opp er det fordi kcal inn vs kcal ut ligger i balanse.

Håper de hjelper noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være en idè å ta styrke før kondisjon, på den måten kan du prestere mer med styrken om dette er ønskelig.

http://www.mylog.no/ eller http://www.diett.no/ - fyll inn alt du spiser der hver dag, husk drikke, eventuelt smør du steker med og absolutt alt og se hva du ender opp med. Ofte er dette noe helt annet enn det en tror når en tar med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...