Gå til innhold

6-pack og bryst


Andreas B.

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få en mer synlig six-pack og mer maskulint bryst? Jeg har ikke de der muskelbrystene som stikker ut, noe som jeg ønsker å komme litt fram til.

Jeg har ikke noe treningstudio i nærheten enda, bor for tiden i USA. Jeg har 2 manualer og et par med noe armhevings-greier som jeg holder på mens jeg gjør armhevinger.

Noen som har en bra ukeplan på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synlig sixpack er som regel resultat av lav fettprosent. Om du tar pushups ganske greit og får til mange repetisjoner, vil muskelmasser øke mer om du isteden legger vekt på ryggen slik at du ikke får til altfor mange rep i samme sett.

Det er selvfølgelig flere øvelser som vil gjøre jobben, du kan hente litt inspirasjon her på side fra fliken øverst som heter "Øvelser". Men grunntanken for muskelvekst: Tren heller tyngre enn mange repetisjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...