Gå til innhold

Emilie777

Medlemmer
  • Innholdsteller

    105
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Emilie777

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 20. april 1990

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://em-veientilfitness.blogspot.com/
  1. Jeg laget en rull sushi maki med CC istedenfor ris, det fungerte IKKE Mulig ejg abre lager for store ruller, men det var håpløst å dele opp xD
  2. Årsaken til at det er få øvelser til de 5x5 programmene du henviser til, er at det er nettopp øvelser som markløft, benkpress, militærpress (skulderpress) og knebøy (frontbøy) som er stammen i programmet. Med disse trener man veldig mange muskler i kroppen samtidig, og dermed trengs færre øvelser for å gjennomføre en trening av hele kroppen. Jeg skjønner at du er skeptisk til markløft, det var jeg også da jeg begynte å trene i januar og inkluderte den først nå i sommer. Benkpress kan du gjøre med manualer, om du føler deg mer bekvem med det. Jeg gjorde det i våres og likte det veldig godt!
  3. I slutten av januar startet jeg på en litt modifisert variant av treningsprogrammet "Fra 0 til 9 pullups på 12 uker", hvor jeg gjorde "dag 1" med noen tilleggsøvelser. Startet med to ganger i uken, men gikk over til tre ganger. 20. april fikk jeg til en chin, 30. april klarte jeg to, 16.mai var jeg på 6 rep på to sett med smalt, nøytralt grep og får til 3 pullups. Det programmet kan absolutt anbefales hvis du vil få det til! :thumbsup: (Jeg startet med målrettet styrketrening i midten av januar, har tidligere bare drevet med idrett)
  4. Ikke bank deg selv nedover, du har kommet i gang med et treningsopplegg og det gir all grunn til å se fremover! Greit, dagen idag ble ikke helt som du håpet, men istedenfor å fokusere på hva som gikk galt idag, prøv heller å finne ut hva du kan gjøre neste gang for å få til det du vil. Jeg vet du kan klare det, vi her på fitnessbloggen heier på deg
  5. Synlig sixpack er som regel resultat av lav fettprosent. Om du tar pushups ganske greit og får til mange repetisjoner, vil muskelmasser øke mer om du isteden legger vekt på ryggen slik at du ikke får til altfor mange rep i samme sett. Det er selvfølgelig flere øvelser som vil gjøre jobben, du kan hente litt inspirasjon her på side fra fliken øverst som heter "Øvelser". Men grunntanken for muskelvekst: Tren heller tyngre enn mange repetisjoner:)
  6. Helt enig med deg der! Vil ikke si jeg spiser ekstrem lavkarbo, spiser brød til matpakke iblant, men jeg er bevist på hva jeg bruker av pålegg (kjøttpålegg, ost, egg osv) og hva jeg lager middagen av. Etter at jeg endret til dette, er søtsuget borte, og dermed er det veldig lett å fortsette å spise på denne måten. Herlig!
  7. Så episk ut! Laget burgere fra bunnen av selv idag, ellers hadde nok jeg også blitt sulten av å se disse Hadde hjemmelaget brød til også
×
×
  • Opprett ny...