Gå til innhold

Forslag til tredemølle-program?


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På økt 1, så skriver du 10x2 min? hva vil det si? blir så forvirret av det.

Hvor ville du satt inn styrke?

Det er antall drag/sett som skriver først, deretter hvor langt hvert drag skal være på. 10x2min betyr at du skal løpe 10 drag på 2 minutter. Her kan du ha 1-2 min pause mellom hvert drag.

Jeg ville hatt 3 helkroppsøkter med styrke og 2 økter med kondisjon hvor du har en rask dag (intervaller/progressivt/rask korttur) og en rolige dag. Ville fordelt disse øktene så godt det lar seg gjøre på forskjellige dager. Selv om du er hos kjæresten i helgene, kan du vel ta en liten formiddagstur? Er du effektiv, trenger du ikke å bruke stort mer 30-45 minutter på intervalløktene. Det mener jeg alle har tid til om man prioriterer riktig.

Men du skriver også over at du trenger at treningen skal bli lystbetont og ikke noe du gjøre. Du skriver du vel redusere fettprosenten - da er det uansett styrketrening og kosthold som er viktig. Fullfør tre styrkeøkter i uken og gjennomfør kondisjonsøkter når du føler lysten for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antall drag/sett som skriver først, deretter hvor langt hvert drag skal være på. 10x2min betyr at du skal løpe 10 drag på 2 minutter. Her kan du ha 1-2 min pause mellom hvert drag.

Jeg ville hatt 3 helkroppsøkter med styrke og 2 økter med kondisjon hvor du har en rask dag (intervaller/progressivt/rask korttur) og en rolige dag. Ville fordelt disse øktene så godt det lar seg gjøre på forskjellige dager. Selv om du er hos kjæresten i helgene, kan du vel ta en liten formiddagstur? Er du effektiv, trenger du ikke å bruke stort mer 30-45 minutter på intervalløktene. Det mener jeg alle har tid til om man prioriterer riktig.

Men du skriver også over at du trenger at treningen skal bli lystbetont og ikke noe du gjøre. Du skriver du vel redusere fettprosenten - da er det uansett styrketrening og kosthold som er viktig. Fullfør tre styrkeøkter i uken og gjennomfør kondisjonsøkter når du føler lysten for det.

Nå skjønner jeg mye mer hva du mener! Takk takk :)

Skal prøve meg ut på det siste du skrev! Nå er det 70 dagers stopp mot all godis fra og med i morgen :)

Åjooda, vi pleier jo å gå turer når jeg er hos han! Men tenkte mer styrke jeg, hehe.

Da konsentrerer jeg meg mer om styrkeøktene også skviser jeg inn kondisjonsøkter når jeg føler for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...