Gå til innhold

Treningsprogram med en "ubrukelig arm"


Mathilde

Anbefalte innlegg

Jeg har en arm jeg ikke får lov å trene. Hatt en ulykke (ikke på trening) så den må hvile i minst en uke til... MEN nå kjenner jeg virkelig styrketreningsabstinenser.

Noe forslag til program jeg kan bruke denne uka, kanskje et par uker fremover som ikke involverer armer? Gjerne ca 4 økter :)

Utrolig frustrerende å være begrenset... Selv om det ikke er for så lang tid da :) Stingene fjernes om 10 dager. Måtte visst vente til da... Sukk. Kondisjon har det blitt mye av nå da. Greit det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen har bare godt av en uke hvile en gang innimellom. Om du skal trene noe, så tren bein. Overkropp kan vente til stingene er ute igjen. Du kan ta en titt i loggen min for å se forslag på ting som det går å gjøre uten å belaste den ene armen. Jeg har hatt 5 uker med gips pga håndleddsbrudd. Og noen ganger må man bare bite i det sure eplet og ta en uke hvile for å la ting bli bra. Man kommer stort sett sterkere tilbake.

(EN UKE ER INGENTING! VIPS - BORTE!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i samme situasjon, har vondt i høyre skulder, høyre hofte og høyre kne... Jeg har sykla en del i denne perioden, trent mage og bein. Du kan jo prøve ettbeins makløft, der du holder vekta i den gode armen, så får du trent litt rygg å. Glutebridge med kroppsvekt går kanskje å? Pluss beinøvelser og litt magetrening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...