Gå til innhold

Savner flere artikler!


Emma88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg må først få starte med å takke for en veldig flott og inspirerende blogg/nettside. Kun på grunn av denne bloggen har jeg nå siden januar gått fra null styrketrening til å ta 40 kg i benk(1maks). Det skulle en ikke tro! Nok om meg...

Jeg synes å huske at artiklene kom med mye større hyppighet før, altså ved januartider. Det var nærmest som om det kom en artikkel om dagen. Grunnen til at jeg spør er fordi hukommelsen kan jo ha sviktet, men jeg savner virkelig flere artikler fra deres side. Er fullt ut klar over "hva som har hendt" redaksjonsmessig og forstår at det kanskje kan være en grunn til at det er færre artikler enn før.

Hva jeg forventer av svar på dette innlegget vet jeg egentlig ikke selv, men dere skal vite at jeg setter pris på arbeidet. Kanskje har det noe med at jeg henger her så mye at jeg synes det virker som færre artikler nå enn før...? :)

Generelle ønske/tips:

- Jenter og styrketrening

- Teknikktips

- Typiske feil (alá kukerundtsyndromet, det funker ikke å ta 100 situps osv)

- Å følge en person eller tre i ulike utfordringer, f.eks hang-ups/vektnedgang/muskelbygging osv

- Den sunne utviklingen fra tynne idealer som Nicole Richie til styrketrening hos jenter

- Hvordan/hvorfor fokus på styrke/trening nærmest er tabu. (Hvor ofte blir ikke jeg mobbet for proteinfokus f.eks)

Vet det er skrevet artikler om dette før, men det skader aldri å minne folk på fakta om trening! :D

Ps; skulle dere ha behov for forsøkskanin i noe styrketreningsrelatert så ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Det er grunnen til at vi har litt mindre trykk på artikler en stund nå ja. Arbeidsmengden og stresset med å få ut artikler hver eneste dag når vi har litt mindre arbeidskraft er skyhøy sammenlignet med å få ut noe bra annenhver dag. Et annet problem med å ha daglige artikler er at endel knallgode saker skribentene har jobbet lenge med forsvinner litt for fort, og mange ikke rekker å lese alt. På sikt skal vi nok tilbake til å publisere daglig. :)

Tipsene er tatt med videre!

Og for de som har funnet ut om Fitnessbloggen de siste månedene, så anbefaler vi virkelig å bla i arkivet og lese alt som ser spennende ut. Det er enorme mengder med kvalitetsartikler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du ikke vil

Og for de som har funnet ut om Fitnessbloggen de siste månedene, så anbefaler vi virkelig å bla i arkivet og lese alt som ser spennende ut. Det er enorme mengder med kvalitetsartikler der :)

Og om du ikke ønsker å tråle gjennom siden i søket etter noe interessant, så blir det hele tiden hentet fram gamle godsaker på facebook fansiden, så det er anbefalt å like den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...