Espen Espelund Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Dette har blitt nedprioritert alt for lenge. Kan noen av dere med litt erfaring linke inn gode videoer for å løse opp vanlige problemområder. For min del må det jobbes endel rundt hofta, nedre rygg, og litt med brystmuskulaturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Am Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kelly starrett er også en mann som bør nevnes her! http://www.youtube.com/user/sanfranciscocrossfit wingeer og Alexander V 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Dropp tennisballen og kjøp en bandyball på g-sport. Koster 40,- eller noe, og gir mye bedre effekt. Siden de to over har gitt gode tips til videoer gidder ikke jeg å lenke til noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke for å "hijacke" tråden, men dersom noen vet om noen norske sider/butikker som selger en helt standard skumrulle til en rimelig penge er jeg evig takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kelly starrett er også en mann som bør nevnes her! http://www.youtube.com/user/sanfranciscocrossfit Enig! Ser videoene hans med stor fascinasjon. Han har en vanvittig forståelse for biomekanikk, anatomi og øvelser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke for å "hijacke" tråden, men dersom noen vet om noen norske sider/butikker som selger en helt standard skumrulle til en rimelig penge er jeg evig takknemlig. Det er en egen tråd om det. Du kan fint lage en selv i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Am Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke for å "hijacke" tråden, men dersom noen vet om noen norske sider/butikker som selger en helt standard skumrulle til en rimelig penge er jeg evig takknemlig. Selv bruker jeg pvc-rør og det får du nok gratis, ellers tror jeg du skal få det fra atletisk utvikling eller myrevolution Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Selv bruker jeg pvc-rør og det får du nok gratis, ellers tror jeg du skal få det fra atletisk utvikling eller myrevolution Begge de har sluttet, men PVC-rør får man på Bauhaus for 60,- 11cm er en bra dimmensjon. Legg på litt underlag for parkett rundt om man vil ha den mykere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoffman Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Løsningen på de fleste myofaciale problemer blir lest ved å gjøre søk her: Siden til Kelly Starret www.mobilitywod.blogspot.com En vanvittig dyktig mann som forklarer det meget folkelig og underholdende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.