Gå til innhold

Hvordan er dette treningsprogrammet?


Goldie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg ser ingen grunn til å ikke trene bein, da 70% av muskelmassen din er under livet. Begynn med en gang, det er ingen grunn til å vente.

Jeg synes programmet så ekstremt kjedelig ut, men det er vel mer mening enn fakta. Hvis jeg var deg, og skulle trene med samme templat, ville jeg byttet disse øvelsene:

Nedtrekk med eksentriske chinups

Tricepsarbeid med pushups (i

dersom du ikke klarer vanlig, aldri på knærne)

Biceps med mer roing, feks enarms hantelroing.

Ser liksom ikke vitsen med biceps- og tricepsarbeid dersom du ikke allerede mestrer flere repetisjoner med chinups og dips med kroppsvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg kan dele noen av mine synspunkter. Personlig mener jeg det er svært mange bra programmer på nettet som kan være mer enn bra nok i starten og heller modifiserer etterhvert. Det finnes flere på fitnessbloggen og myrevolution.

Men skal gi deg tilbakemeldingene mine på programmet siden det er det du spør etter :)

Jeg ville kanskje justert på noen øvelser, f. eks lagt opp til flere baseøvelser. Som markløft og knebøy.

Det er fornuftig å starte i 12-15 reps område slik at man får til riktig teknikk. Få noen til å veilede deg slik at du får til riktig teknikk fra starten av.

Etter hvert ned justerer du antall reps f.eks til 6-8 reps en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...